Strikking til spirene

Har endelig fått begynt på noe til den lille :-D har holdt på med strikking og hekling til julegaver siden februar, så var godt å begynne med noe som ikke skal gies bort :-P så er nå igang med ett pledd til lille :-) fant ett fint pleddgarn på Kiwi som jeg falt for, så er spent på resultatet :-)

Jeg stresstrikker på julegavene og et annet prosjekt som må være ferdig til jul, men jeg har BARE lyst til å strikke babytøy. Og nå har jeg bladd meg gjennom strikketrådene til mange andre terminforum og drømt meg bort :p

737e1900725b8ec6884c39f5a1942d88
ferdig med kosekanin og lita lue.

Ble sykemeldt pga bekkeløsning, så bruker nå dagen til å sitte foran peisen og strikke hjerteteppe til babysen i magen ♡
ad3946585caae3ca9efa0a6988e03ddf

Jeg har strikket to luer fra Klompelompe (hvit Oline-lue med brune dusker, og lyserosa gulljenta-lue), og så holder jeg på med et grått Koseteppe fra Klompelompe (samt et brunt skjerf i julegave til sambo :P) nå :) Strikker etter oppskrift for første gang nå, og det går overraskende bra! Gleder meg til å prøve meg på noen litt vanskeligere plagg :D

Jeg har strikket to luer fra Klompelompe (hvit Oline-lue med brune dusker, og lyserosa gulljenta-lue), og så holder jeg på med et grått Koseteppe fra Klompelompe (samt et brunt skjerf i julegave til sambo :P) nå :) Strikker etter oppskrift for første gang nå, og det går overraskende bra! Gleder meg til å prøve meg på noen litt vanskeligere plagg :D

Så moro. Du får legge ut bilder av det du har laget. Det er moro med litt inspirasjon:)

Jeg har bestemt meg for å strikke dette hentesettet til lillegutt: https://uk.pinterest.com/pin/682295412266380008/
Har ikke bestemt farger enda, men vurderer sennepsgul og gråblå. Jeg skal handle inn garnet som belønning til meg selv etter eksamen neste onsdag :) Skal også lage en lue og et par tøfler/sokker til.

Jeg har lagt min elsk på såpeboble mønstrene fra pikekyss og guttelus! :)ImageUploadedByBV Forum1483883416.785685.jpg
Har kjøpt flere mønster fra ravelry butikken deres.

Back
Topp