Kjenner dere liv hver dag?

Det er enda mange mange uker til man skal kunne kjenne noe hver dag. Det er mange som enda ikke er begynt å kjenne liv. Om du er så bekymret så kanskje en telefon til legen er en ide? Det er nok ikke så sunt å være så bekymret gjennom svangerskapet.

Det er enda mange mange uker til man skal kunne kjenne noe hver dag. Det er mange som enda ikke er begynt å kjenne liv. Om du er så bekymret så kanskje en telefon til legen er en ide? Det er nok ikke så sunt å være så bekymret gjennom svangerskapet.

Nei,det har nok med at jeg mistet i uke 21 sist

I første svangerskap kjente jeg ikke liv hver dag den første måneden fra jeg begynte å kjenne liv. Jeg kjente gjerne liv flere dager/uker på rad, før jeg plutselig kunne gå to dager uten noe. Forklaringen kan være så enkel som at den lille har flyttet på seg/snudd seg og sparker innover mot morkaka:)

Jeg kjenner for øvrig ikke liv ennå (uke 14 og har foranliggende morkake) :)

Last edited:
Er 14+6, og kjenner ikke liv hver dag, men en gang i ny og ned. Kan være perioder jeg kjenner det flere dager på rad, men det er ikke ofte.

Er tredjegangs i uke 14 og har ikke kjent noe i det hele tatt ennå :) Pleier å kjenne daglig liv fra uke 18 og utover.

Er nok helt normalt så tidlig, selv om det er lettere sakt enn gjort så tror jeg du kan la panikken hvile ;) jeg har ikke kjent noe til mini på over en uke, men fikk høre et kraftig hjerte på onsdag :) er 14+5

Back
Topp