Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er 14 uker. Dette er mitt 4 barn.Har helt panikk inni meg nå.. har kjent liv hver dag,men i natt drømte jeg noe rart og våknet litt panisk. Har ikke kjent noe liv i dagblir helt utafor jeg
Hvor langt er du på vei?
Det er enda mange mange uker til man skal kunne kjenne noe hver dag. Det er mange som enda ikke er begynt å kjenne liv. Om du er så bekymret så kanskje en telefon til legen er en ide? Det er nok ikke så sunt å være så bekymret gjennom svangerskapet.
Da ville jeg kjøpt en doppler så du slipper å engste deg.Nei,det har nok med at jeg mistet i uke 21 sist
Da ville jeg kjøpt en doppler så du slipper å engste deg.
Du åpnet nå innlegget med at du får helt panikk inni deg...Tror ikke det er nødvendig. Får så mange ul jeg ønsker selv,spørsmålet mitt var jo bare om dere andre som kjenner liv kjenner det hver dag? Men fokuset i den tråden her ble jo at jeg er bekymret...
Du åpnet nå innlegget med at du får helt panikk inni deg...
Er 14+6, og kjenner ikke liv hver dag, men en gang i ny og ned. Kan være perioder jeg kjenner det flere dager på rad, men det er ikke ofte.
Det var jo det du ville ha svar påDette var et ordentlig svar på spørsmålet mitt. Tusen takk <3