Kjenner ikke liv hver dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei,jeg åpnet med kjenner dere liv hver dag?
Har helt panikk inni meg nå.. har kjent liv hver dag,men i natt drømte jeg noe rart og våknet litt panisk. Har ikke kjent noe liv i dagblir helt utafor jeg
Det er enda mange mange uker til man skal kunne kjenne noe hver dag. Det er mange som enda ikke er begynt å kjenne liv. Om du er så bekymret så kanskje en telefon til legen er en ide? Det er nok ikke så sunt å være så bekymret gjennom svangerskapet.
Ja, det er jeg klar overDet er heldigvis kun for mor det er en påkjenning. Det skal veldig, veldig mye mer stress til før babyen påvirkes, typ å bo i krigsherjede områder e.l.![]()
Ja, det er jeg klar overmen mener likevel at om man er unormalt bekymret så bør man få hjelp til å takle sine følelser.
Det er heldigvis kun for mor det er en påkjenning. Det skal veldig, veldig mye mer stress til før babyen påvirkes, typ å bo i krigsherjede områder e.l.![]()
Det her er en sannhet med modifikasjonerjeg er i svangerskapspermisjon pga. Særdeles psykisk belastende (stressende) jobb. Dette kan påvirke fosteret negativt. Trenger ikke være så ekstremt som krig. Det står i lovverket at stressende jobb kan gi krav på sv.penger pga. risko for foster.
Tror absolutt en sterk angst/panikk for at foster ikke har det som det skal, kan påvirke negativt.. når en stressende jobb kan.
Og btw,det er helt vanlig å bekymre seg når man er gravid,spesielt blir man mer bekymret når man opplever dødfødsler og annet forferdelig i svangerskapet.