Stellebord

Vi tenker en slik på badet oppe, den vi kommer til å bruke mest, da det er etasjen stua/kjøkken/ekstra soverom & bad er. Nede er vårt soverom, barnerommet, vaskerom og hovedbadet. På badet kunne vi ha hatt et slikt stellebord til badekar, men bestemt oss for bare en stellematte oppå benken på vaskerommet, som har en stor vask på samme benkelengden.

ImageUploadedByBV Forum1477687134.310048.jpg
 
Bruker en Hemnes kommode på rommet til gutten. Gjør nok det samme på neste rommet som blir bebodd til sommeren. :) Synes det er greit og enkelt, og så kan den brukes i lang tid etter at bleiene er borte. :)
 
Igår ordnet vi faktisk klart badet! Tok vekk et par skap som sto i veien, og rullet inn stellekommoden :D Har ikke lagt stellematten oppå enda da, det blir litt vel avslørende :rolleyes:
Men slenger med et bilde av den typen vi har, men vi har søtere stellematte da ;)

image.jpg
 
Igår ordnet vi faktisk klart badet! Tok vekk et par skap som sto i veien, og rullet inn stellekommoden :D Har ikke lagt stellematten oppå enda da, det blir litt vel avslørende :rolleyes:
Men slenger med et bilde av den typen vi har, men vi har søtere stellematte da ;)

Vis vedlegget 205279
Det er sånn vi har, bare med styggere stellematte... Men har alltid brukt et håndkle oppe uansett.
Synes den funker bra da:) Kjøpte brukt for 400 kr
 
Det er sånn vi har, bare med styggere stellematte... Men har alltid brukt et håndkle oppe uansett.
Synes den funker bra da:) Kjøpte brukt for 400 kr
Jeg hadde også alltid et håndkle oppå, fordi det slo ikke feil, han tisset hver gang bleien var av :p
 
Har en stellekommode av tre. Ligger en stellematte oppå toppen. Kan ha badekar i øverste skuff men har mer behov for skuffen til å ha klær i. Har heldigvis plass på badet til den.
 
Vi tenker en slik på badet oppe, den vi kommer til å bruke mest, da det er etasjen stua/kjøkken/ekstra soverom & bad er. Nede er vårt soverom, barnerommet, vaskerom og hovedbadet. På badet kunne vi ha hatt et slikt stellebord til badekar, men bestemt oss for bare en stellematte oppå benken på vaskerommet, som har en stor vask på samme benkelengden.

Vis vedlegget 204863
Er noe sånt vi også må ende med tenker jeg, men har sett noen som har hylle nederst der også. Altså tre hyller. Tror det kan være kjekt.... Slenger bare en stellematte på wc på hovedetasjen slik at det er kjapt å bytte bleie der om jeg ikke må ned på badet.
 
Jeg hadde også alltid et håndkle oppå, fordi det slo ikke feil, han tisset hver gang bleien var av :p
tenker at det uansett fort blir litt søl og lettere å bytte håndkle evt en sånn gulpeklut-type. Kan være litt kald å ligge på de stellemattene også tenker jeg.
 
Er noe sånt vi også må ende med tenker jeg, men har sett noen som har hylle nederst der også. Altså tre hyller. Tror det kan være kjekt.... Slenger bare en stellematte på wc på hovedetasjen slik at det er kjapt å bytte bleie der om jeg ikke må ned på badet.

Rop ut om du kommer over en slik du beskrev, så jeg får tatt en titt på det. Hørtes smart ut ja.
 
Rop ut om du kommer over en slik du beskrev, så jeg får tatt en titt på det. Hørtes smart ut ja.
Skal gjøre det.
Har ikke begynt å lete.
 
tenker at det uansett fort blir litt søl og lettere å bytte håndkle evt en sånn gulpeklut-type. Kan være litt kald å ligge på de stellemattene også tenker jeg.
Ja tenker også at det må være et ekkelt materiale å kjenne mot huden :p
 
Alltid håndkle på matta og et lite under rumpa så jeg slapp å bytte det store for hvert stell..
de har små på IKEA - ca som to vaskekluter :)
 
Har stellebord fra sist gang, en litt høy kommode fra Jysk eller Skeidar med en stellematte oppå :) syns den har fungert greit.
 
På hovedbadet i andreetasje skal Vi skal bare ha en vanlig kommode på badet med stellematte oppå. Barnerommet er rett ovenfor badet. Tenker også å ha stellematte på vaskeromme i første etasje der stue og kjøkken er. Kommer ikke til å kjøpe stellebord.
 
Har funnet stellebordet vårt! :D Vi må ha et stellebord i hver etasje, og tenkte å ha vegghengt på badet oppe da det er litt mindre enn hovedbadet nede. Har falt litt for denne, liten og nett, så det hadde passet perfekt!

thumb_byBO_1024.jpg
 
Vi hadde først vegghengt fra Brio, det var genialt. Solgte det da vi flyttet fra leilighet til hus. Så hadde vi Stokke sitt, kjøpte brukt, sammen med senga. Solgte dette også da vi pussa opp badet og var ferdig med bleieskift i den omganga (mini bare stod på gulvet eller på doen de siste månedene før han slutta). Nå har vi ikke plass til stellebord på badet og vil helst ikke bore i nye fliser til et vegghengt, så vi skal fikse opp vaskerommet litt-det er uten varme, så må ha inn en sånn reflektorovn, og så tenker vi å kjøpe dette fra Ikea:

18701_stellebord.jpg

Sundvik heter det. Ville helst hatt Stuva, med mer plass i, men der kan man ikke folde inn toppen på stellebordet (er litt trangt på vaskerommet fra før). Satser på at babyklærne får plass i skuffene, og så blir det noe veggoppbevaring til bleier, kremer og filler osv.
 
Har funnet stellebordet vårt! :D Vi må ha et stellebord i hver etasje, og tenkte å ha vegghengt på badet oppe da det er litt mindre enn hovedbadet nede. Har falt litt for denne, liten og nett, så det hadde passet perfekt!

Vis vedlegget 206747
Kunne også tenkt meg et sånt på doen oppe....veldig greit å ha et stellebord i hver etasje.
 
Back
Topp