Stellebord

Denne fra ikea er brei nok. Husker ikke hva den heter i farta. Litt lav for min sambo, men man kan velge 4 skuffer eller sette på hjul for å få den høyere. Vi hadde stellababy stellematte, var så heldig å vant på IG. Den er ganske brei tror jeg(?), men passa oppå der.
Det er en malm.
 
Vi har et stellebord på badet som man fester på badekaret. Skulle gjerne ha hatt klær ved siden av, men måtte velge mellom det og vann og syntes det er lettere å frakte klær enn vann....
 
Vi har ikke plass på badet til noe stellebord. Så vi har kjøpt kommode med badebalje og stelle topp til som vi kommer til å ha på babyrommet :) håper det fungere bra selv om man ikke har tilgang til vann der, må bare finne en boks eller noe lignende å ta med vann inn når der trengs :)
Cheeky Wipes har bokser til det formålet. Vi har alltid en stående med vann som vi kan dyppe klutene i. :)
 
Vi har ikke plass på badet til noe stellebord. Så vi har kjøpt kommode med badebalje og stelle topp til som vi kommer til å ha på babyrommet :) håper det fungere bra selv om man ikke har tilgang til vann der, må bare finne en boks eller noe lignende å ta med vann inn når der trengs :)
Ei venninne av meg hadde sånn til sin første husker jeg. Lurer på om hun også hadde en liten beholder av noe slag som hun kunne henge på utsiden av kommoden som hun tok med vann i når hun skulle stelle.
 
Vi hadde det biligste til ikea men lille begynte å snu seg viltert før hun var 3 mnd så da solgte vi det og har brukt matte på gulvet siden :) Nå er hun 8 mnd. :) vil nok bruke gulv neste gang og :)
 
Cheeky Wipes har bokser til det formålet. Vi har alltid en stående med vann som vi kan dyppe klutene i. :)
Jeg vurderer cheeky wipes som jeg tenkte å ha i en boks med vann og kokosolje, men jeg tenker at disse må jo bli kalde i romtemp? :rolleyes:
 
Jeg vurderer cheeky wipes som jeg tenkte å ha i en boks med vann og kokosolje, men jeg tenker at disse må jo bli kalde i romtemp? :rolleyes:
Har ikke hatt noen problemer med det her, men så er det veldig godt og varmt på vaskerommet, da. :)
 
Ser ut som en vanlig Hemnes-kommode :)
 
De er brede og fine de da :)
Lett å legge en stellematte oppå.

Eneste er at jeg er så vant med bleieskift fra "andre siden". Altså med at babyen ligger med føttene mot meg og hodet fra meg, og ikke fra siden. Vært sånn med mine egne og i alle jobber etc hvor det har vært aktuelt (jobbet på småbarnsavdeling i barnehage en stund).
 
De er brede og fine de da :)
Lett å legge en stellematte oppå.

Eneste er at jeg er så vant med bleieskift fra "andre siden". Altså med at babyen ligger med føttene mot meg og hodet fra meg, og ikke fra siden. Vært sånn med mine egne og i alle jobber etc hvor det har vært aktuelt (jobbet på småbarnsavdeling i barnehage en stund).
Jeg var også vant med skifting fra den siden, altså beina mot meg (jobbet i barnehage mens jeg var gravid). Men sluttet for med det på mitt eget barn da hun bæsjet på meg! Nyfødte bæsjer hele tiden, og da spruter det over alt!
 
Jeg var også vant med skifting fra den siden, altså beina mot meg (jobbet i barnehage mens jeg var gravid). Men sluttet for med det på mitt eget barn da hun bæsjet på meg! Nyfødte bæsjer hele tiden, og da spruter det over alt!
Haha. Har kun opplevd det en gang av alle de hundrevis av bleiene jeg har skiftet opp gjennom så det tar jeg helt med ro gitt. Blir feil for meg å skifte fra siden. Sånn sett greit ikke å ha plass til stellekommode.
 
Jeg har litt dårlig plass på badet til stellebord, leker med tanken på å snekre et selv. Noen som har gjort det tidligere og evt har bildeeksempler?:)
 
Vi har ikke plass til stellebord verken på rom eller på badet og vil derfor legge en stellematte på toppen av benkeplaten på badet. Denne er bred og lang og skal nok kunne virke fint til formålet:)
 
Jeg var også vant med skifting fra den siden, altså beina mot meg (jobbet i barnehage mens jeg var gravid). Men sluttet for med det på mitt eget barn da hun bæsjet på meg! Nyfødte bæsjer hele tiden, og da spruter det over alt!
Aldri opplevd. Men han sparket en del, så fikk mange spark i magen når jeg stod den veien. Auch :p

Jeg har stellebord på badet, Akkurat plass mellom dusjen og veggen. Var bare sniglar fra ikea som fikk plass. Men det er VELDIG greit å ha det på badet. Særlig med dusjen rett på siden.
 
Sikler på Stokke i mørkebrun men er lite av de på Finn så det blir nok et rimelig fra IKEA eller et med balje da vi ikke har badekar lenger :)
 
Back
Topp