Stellebord

Eskimonika

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Er det noen som har begynt å tenke på det, eller som har fra før kanskje?
 
Jeg synes det er litt praktisk å ha stellebordet på badet med tilgang til vann. Det er ikke så mye ledig plass der inne og det er også dør til vaskerommet fra badet, to dører tar også litt plass.
Tror vi må ha et vegghengt et og så separat badebalje.
Vi har et toalett i hovedetasjen så tenkte bare ha en egen stellematte stående der. Ikke nødvendig å gå trapper hele tiden, er det vel?
 
Vi har stellebord fra forrigemann, som vi kommer til å bruke igjen. Kommode med stellematte på toppen, så har vi babyens klær under. Har så liten plass her, så må tenke på det og :D
 
Poeng ja. Synes det er så greit å ha klær i/ved stellebordet. Er jo der man trenger det liksom...
 
Har begynt å tenke litt på det, vi har liten plass på badet oppe, har en bred vinduskarm på doen nede, men der trekker det sykt om vinteren. På gjesterommet har vi ikke plass til noe da det er innebygd seng med skap under :/ vurderer å ta ut madrassen og legge i en plate, også stellematte oppå der igjen (er ingen som bruker den sengen likevel) ellers må jeg fjerne den hylla vi har håndklær i på badet og sette opp noe der :) vanskelig å se for seg :/
 
Ja, vi har en stellekommode på badet. Akkurat nå er skuffene fulle av 2,5 åringens klær og selve stellematta er full av rot.
Er veldig praktisk med kommode, gruer meg litt til jentungens klær må flytte ut til fordel for babyens.
Er så greit å skifte på badet når man har bleiebarn.
 
Vi har enda stellekommode til storesøster så bruker den samme :) kommode med stellematte på toppen og plass til alle klærne til babyen i skuffene <3 har den plassert på badet da det alltid er varme på der :)
 
Vi hadde stellebord med badebalje under stellematta og skuffer under der igjen med forrige. Kjempe praktisk :) tror vi går for en sånn denne gangen også :)
 
Har stellematte på en benk over vaskemaskinen på vaskerommet. Har ikke tilgang til vann der, men bruker en Cheeky Wipes boks med vann som vi dypper klutene i når vi trenger å vaske. :) Funker helt fint.
 
Har en stellekommode som jeg skal ha inn på badet, må bare demontere et skap som står i veien først. Jeg er nødt til å ha litt høyde, klarer ikke skifte på gulvet pga dårlig rygg
 
Hadde kommode fra ikea med matte oppå til første, så blir det samme nå tenker jeg :)
 
Dere som har kommode. Hvilke kommode bruker dere? Vi vurderer å sette inn en kommode med stellematte oppå på badet, så vi kan ha klær og stelleprodukter samlet på ett sted.
 
Dere som har kommode. Hvilke kommode bruker dere? Vi vurderer å sette inn en kommode med stellematte oppå på badet, så vi kan ha klær og stelleprodukter samlet på ett sted.
Vi vurderte også det. Men fant ingen kommoder som var breie nok, så vi gav opp.
 
Vi kjøpte en vanlig kommode og lagde en plate av hobbyplank som vi la oppå. Billig, og funker kanon:) plass til både stellematte og bleier/kluter e.l.
 
Vi har brukt malm kommode fra IKEA som stellebord til ettåringen, passer perfekt til ei stellematte :) kjekt med skuffene til bleier o.l. og klær :) Kommer til å bruke samme til neste baby :)
 
Denne fra ikea er brei nok. Husker ikke hva den heter i farta. Litt lav for min sambo, men man kan velge 4 skuffer eller sette på hjul for å få den høyere. Vi hadde stellababy stellematte, var så heldig å vant på IG. Den er ganske brei tror jeg(?), men passa oppå der.
 

Vedlegg

  • 1477417143945.jpg
    1477417143945.jpg
    44,1 KB · Visninger: 39
Vi har ikke plass på badet til noe stellebord. Så vi har kjøpt kommode med badebalje og stelle topp til som vi kommer til å ha på babyrommet :) håper det fungere bra selv om man ikke har tilgang til vann der, må bare finne en boks eller noe lignende å ta med vann inn når der trengs :)
 
Vi har ikke plass på badet til noe stellebord. Så vi har kjøpt kommode med badebalje og stelle topp til som vi kommer til å ha på babyrommet :) håper det fungere bra selv om man ikke har tilgang til vann der, må bare finne en boks eller noe lignende å ta med vann inn når der trengs :)
Vi har heller ikke plass på badet, men har ikke vært noe problem med de to andre. Har hatt stellebordet på barnerommet og badet ungen i balje inne i dusjkabinettet når de skal bades :)
 
Vi brukte stellebord til første, og til nr 2 ble det ikke brukt. Vi brukte bare en stellematte.
Jeg tenker at jeg bare skal ha stellematte denne gangen også. Svigermor sier hun skal kjøpe et til meg da, men vi får se. Det kan jo være greit til å oppbevare bleier og våtservietter i hvertfall :)
 
Back
Topp