Klagetråd

Princess Bubblegum

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Lager litt tråder her jeg ;) viktig med en Klagetråd også...

Dagens klaging fra meg... Jeg legger meg sykt tidlig og våkner sånn i 5/6 tiden og får ikke sove igjen. Kunne ønske at jeg heller kunne ha sovet litt lengre.
 
Yey klaging! Noen av mine bedre egenskaper innebærer klaging :D
 
La meg tidlig i går, våkna aaaltfor tidlig, derfor kjempe trøtt igjen nå :eek:
 
Er så syyykt trøtt for tiden :( får ikke sove noe særlig om nettene pga puppene og nå en pjusk 1.5åring. Funker lite bra.. dagens klaging fra meg :p
 
Er i et helt sinnsykt dårlig humør om dagen, skikkelig surpotte så klager gjerne på alt mulig for tiden, haha
 
Jeg er en hormonell tarantella! Også er jeg i rævva form. Alt er gærnt... jeg takler ikke andre mennesker for tiden. Jeg har fått rydde mani! Må rydde hele tiden! Og jeg hater egentlig å rydde :p
 
Sover så sinnsykt dårlig for tiden. Sovner tidlig og våkner mitt på natta og er lysvåken i flere timer føre jeg sovner på nytt. Så har jeg sånn vekstverk i livmora. Å det smitter over på ryggen. Jippi. Men allt dette er værdt det om allt går bra denne gangen.
 
Legger inn en klage på meg selv :meh:
Må klare å holde meg unna de testene... Blir stressa av det.
 
Åå, kvaaaalm!!! :( Hvordan kombinere dette med jobb?? Og nå som det er sååå mye å gjøre! Ingen vet deg på jobb enda, og har ikke lyst til å fortelle det heller. Dilemma!
 
Åå, kvaaaalm!!! :( Hvordan kombinere dette med jobb?? Og nå som det er sååå mye å gjøre! Ingen vet deg på jobb enda, og har ikke lyst til å fortelle det heller. Dilemma!
Jeg har fått det sååå bra på jobb etter at de fikk vite det. Kunne tilrettelegge litt. Ikke alt jeg orker. Jobber som bpa og må håndtere div kroppsvæsker og det lukter jo:s hehehe
 
Kvaaaalm.. Men hele huset har hatt omgangssyken, så vet ikke om det er pga det, eller om det nå er babykvalm..
 
Jeg er så trøtt og kvalm nå, men skal jobbe i natt også. Kjenner nattevaktene er mye værre når jeg er gravid!

Gleder meg til i morgen, ungene skal i bhg og på skole og jeg skal sove :p
 
Jeg er så trøtt og kvalm nå, men skal jobbe i natt også. Kjenner nattevaktene er mye værre når jeg er gravid!

Gleder meg til i morgen, ungene skal i bhg og på skole og jeg skal sove :p

Hehe, trykket liker. Mente liker at du kan slappe av og sove i morgen :happy: Ikke at du skal jobbe i natt...
 
Lager litt tråder her jeg ;) viktig med en Klagetråd også...

Dagens klaging fra meg... Jeg legger meg sykt tidlig og våkner sånn i 5/6 tiden og får ikke sove igjen. Kunne ønske at jeg heller kunne ha sovet litt lengre.
Jeg våkner også unormalt tidlig :/ rart!
 
Trøtt, trøtt, trøtt!! Klarer ikke å konsentrere meg om noe annet enn å tenke på at jeg kan sove kl 21. Har ganske ny jobb også og tenker mye på hvordan det vil bli mottatt etterhvert.
 
Sukk alt for mye å gjøre på jobben for tiden og det er litt kaos nå. Kjenner det tar ekstra på når jeg kommer hjem, er helt kake og må
Slappe av og legge meg ned fordi jeg er så trøtt. noe som går ut over datteren min :( jeg må lære meg å gire ned to hakk og ikke stresse. Vil ikke at min graviditet skal gå ut over henne
 
Trøtt, trøtt, trøtt!! Klarer ikke å konsentrere meg om noe annet enn å tenke på at jeg kan sove kl 21. Har ganske ny jobb også og tenker mye på hvordan det vil bli mottatt etterhvert.

Er ganske ny i jobben jeg også. Jeg må vente litt med å si det, helst så lenge som mulig føler jeg. Ikke helt lett å si sånne ting
 
Back
Topp