Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Uff ja den ser jeg.. ;( synes det er utrolig trist at ikke gynekologen er mer ivrig og virkelig finne ut hva som kan være "galt" og være ivrig til å prøve ut noe som kanskje kan fungere! Man ønsker jo aller helst å prøve alt mulig, for ønsket om en spire er jo så stort!
Håper virkelig det snart går veien for dere!! Urettferdig at noen må gå så lenge å vente.. :(

Jau.. er litt frustrert.. :/
Hvordan går det med deg? ♡

Jau.. er litt frustrert.. :/
Hvordan går det med deg? ♡
Sender mange tanker til dere <3

Jo takk, her går alt fint! :) fikk letrozol av gyn som ga meg el med dobbel dose og etter 2 pp med el satt spira til vår store overraskelse!!
Er idag 8+2 og sykemeldt men er utrolig takknemmelig for den hjelpen vi fikk :)

Sender mange tanker til dere <3

Jo takk, her går alt fint! :) fikk letrozol av gyn som ga meg el med dobbel dose og etter 2 pp med el satt spira til vår store overraskelse!!
Er idag 8+2 og sykemeldt men er utrolig takknemmelig for den hjelpen vi fikk :)

Så godt at det ordnet seg ♡♡ Håper du får et videre fint svangerskap ♡

Så. Jeg og samboer ble enige om å prøve oppsparing denne gang. Eneste vi ikke har prøvd, tror jeg.. Men blææ. Kjedelige greier det :p

Hvor mange dager "sparer" dere da..?

Jeg legger plan for neste pp :-P

Ble vel en 4-5 dager. Også klarte vi ikke mer ;') Viljestyrke? Nope. Får legge inn en ekstra runde på onsdag.

Vi tar annen hver dag denne mnd. Men når el testen blir pos så klarer jeg ikke det lengre:pjeg blir redd for å bomme. Haha.

Ser den ! Har visst vansker for å holde oss til planen her også :')

Lykke til!

Hvor er det du skal?
Var på medicus da vi bodde i Trondheim, hos en Terje Sørdal. Han var veldig flink :)

Synes medicus var så dyrt :p Skal bare til en "vanlig" gyn., ikke noe senter. Sentrum gynekologi, Stig Pedersen.

Endte opp med å bestille time til gynekolog 18.11 :eek: I Trondheim. Langt å reise, menmen.

Trondheim ❤ Er bikkjekaldt her atm, men regner med det ikke er noe bedre lenger nord :p

Trondheim ❤ Er bikkjekaldt her atm, men regner med det ikke er noe bedre lenger nord :p

Ikke særlig varmt her heller nei.. :P Kler meg godt i tykk jakke osv, så går nok bra :p

Back
Topp