November 2016

Huff da, hørtes ikke noe særlig ut. Tar et uttak lang tid? Men moro at det ble god fangst! Der er gullegget!
Litt usikker på hvor lenge jeg var inne. Som sagt så tok det litt lenger tid fordi de slet med høyre eggstokk og fordi jeg hadde så mange folikler. 15-20 min kanskje? Sist var jeg inne i knappe 10min :)

Orgalutran kan settes i låret eller under navlen, mens Puregon skal settes under navlen. Så om du tar de samtidig kan du sette Puregon under navlen, og orgalutran i låret. Jeg setter begge under navlen, men på forskjellig side, hvis du skjønner hva jeg mener :)

Det gjør jeg og. Fikk heller ikke beskjed om at de måtte settes til ulike tider annet enn orgalutran før 12. St.Olavs

Hvordan går det med deg Bubbly? Har du testet enda?
Håper din lille, nydelige blastocyst har festet seg og er klar til å vise deg mange fine streker :happy:
Takk som spør :)
Jeg skal teste hjemme i morgen tidlig (13dpo). Er sååå sykt spent!!
Har dessverre en litt dårlig følelse, så jeg vet ikke :( Det er jo alltid litt sånn at man blir litt negativ når det nærmer seg ikm. Har litt symptomer (stikkinger i magen, kviser på brystet), men samtidig så hadde jeg ikke noen symptomer de gangene jeg ble gravid (mistet). Også føler jeg liksom at mensen er på vei. Så jeg vet ikke. I morgen er dommedag. Jeg tenker med gru på ett nytt forsøk...

Takk som spør :)
Jeg skal teste hjemme i morgen tidlig (13dpo). Er sååå sykt spent!!
Har dessverre en litt dårlig følelse, så jeg vet ikke :( Det er jo alltid litt sånn at man blir litt negativ når det nærmer seg ikm. Har litt symptomer (stikkinger i magen, kviser på brystet), men samtidig så hadde jeg ikke noen symptomer de gangene jeg ble gravid (mistet). Også føler jeg liksom at mensen er på vei. Så jeg vet ikke. I morgen er dommedag. Jeg tenker med gru på ett nytt forsøk...

Uff, skjønner du gruer deg og ikke tør håpe på noe.
Jeg hadde nesten ingen symptomer med småtten vår, men de andre innsettene ( to neg og en pos som jeg mistet) hadde jeg mange, så det kan slå begge veger.

Så flink du har vært som ikke har testet :).

Jeg er en testetøs. Det er det eneste jeg syns er gøy med hele prøverørskarusellen. Syns det er så spennende at jeg ikke greier å vente.

Ønsker deg masse lykke til i morgen. Håper virkelig du slipper flere forsøk. Har du hatt mange innsett?
Blastocyster har jo veldig god implantasjonsrate, og med denne perfekte som du har, så får vi håpe den har klort seg godt fast og nekter å slippe på nesten 10 mnd ;)

:Heartbigred

Uff, skjønner du gruer deg og ikke tør håpe på noe.
Jeg hadde nesten ingen symptomer med småtten vår, men de andre innsettene ( to neg og en pos som jeg mistet) hadde jeg mange, så det kan slå begge veger.

Så flink du har vært som ikke har testet :).

Jeg er en testetøs. Det er det eneste jeg syns er gøy med hele prøverørskarusellen. Syns det er så spennende at jeg ikke greier å vente.

Ønsker deg masse lykke til i morgen. Håper virkelig du slipper flere forsøk. Har du hatt mange innsett?
Blastocyster har jo veldig god implantasjonsrate, og med denne perfekte som du har, så får vi håpe den har klort seg godt fast og nekter å slippe på nesten 10 mnd ;)

:Heartbigred

Takk for gode ord og oppmuntring :)

Skal inn til oppfølging hos Fertilitetssenteret i morgen også, pga overstimulering. Jeg føler meg mye bedre og er derfor redd jeg ikke har noe HCG i blodet (som skal forverre symptomene).

Vi har hatt 7 innsett (inkl denne), og blitt gravide 2 ganger (1 SA og 1 kjemisk).

Jeg har SÅÅÅÅ lyst å teste, men vil gjøre det sammen med sambo. Fikk han med på at vi skulle teste i dag hvis jeg våknet før han dro på jobb. Jeg våknet kl 3 og måtte sykt tisse, så når han stod opp kl 6, måtte jeg ikke tisse lenger :( Ellers hadde vi testet i dag ;)
G-testene roper på meg på badet "as we speak", men jeg vil ikke ta fra sambo opplevelsen som vi bør ha sammen...

20 egg ut, 19 befruktet, 9 som har delt seg riktig! Så får vi se i morgen om det blir innsett og hvor mange som har delt seg riktig til da :)
Fantastisk uttelling hittil hvertfall! :D Dette lover godt både for innsett og gullegg på frys :)

20 egg ut, 19 befruktet, 9 som har delt seg riktig! Så får vi se i morgen om det blir innsett og hvor mange som har delt seg riktig til da :)

Wooow, det er jo helt utrolig! kjempebra!!!

9 så langt er virkelig å juble for! Håper du får mange på frys!

Takk for gode ord og oppmuntring :)

Skal inn til oppfølging hos Fertilitetssenteret i morgen også, pga overstimulering. Jeg føler meg mye bedre og er derfor redd jeg ikke har noe HCG i blodet (som skal forverre symptomene).

Vi har hatt 7 innsett (inkl denne), og blitt gravide 2 ganger (1 SA og 1 kjemisk).

Jeg har SÅÅÅÅ lyst å teste, men vil gjøre det sammen med sambo. Fikk han med på at vi skulle teste i dag hvis jeg våknet før han dro på jobb. Jeg våknet kl 3 og måtte sykt tisse, så når han stod opp kl 6, måtte jeg ikke tisse lenger :( Ellers hadde vi testet i dag ;)
G-testene roper på meg på badet "as we speak", men jeg vil ikke ta fra sambo opplevelsen som vi bør ha sammen...

Jeg hadde mye hcg i blodet og fikk ikke noe særlig graviditetssymptomer før i uke 6. var trøtt det var det eneste. etter uke 6 var jeg kvalm så og si hele dagen og var ganske forstoppet og vindfull :D.
Hcg på 14 dpo var 388, så du trenger faktisk ikke føle noe som helst selv om du er gravid.

Krysser fingrene for deg og samboeren og knøttet i magen ;).

Syns det er romantisk at dere skal teste sammen! Det må jo være noe av det koseligste i verden og se graviditetstesten bli pos i lag :joyful::Heartred

Fantastisk uttelling hittil hvertfall! :D Dette lover godt både for innsett og gullegg på frys :)
Wooow, det er jo helt utrolig! kjempebra!!!

9 så langt er virkelig å juble for! Håper du får mange på frys!
Godt fornøyd altså! :D Håper på fler på frys jeg også nå! Må være deilig å slippe uttak og bare få innsett!

Vær tidlig ute med å hente medisiner damer! Har nå vert på 3 forskjellige apoteker her jeg bor.. En orgalutran her, og en orgalutran der.. :p På den siste plassen sa hun at de ikke hadde flere på noen apotek1 her rundt jeg bor,,, opptil 2 uker leveringstid... Så glad jeg har fått alt i hus!

Vær tidlig ute med å hente medisiner damer! Har nå vert på 3 forskjellige apoteker her jeg bor.. En orgalutran her, og en orgalutran der.. :p På den siste plassen sa hun at de ikke hadde flere på noen apotek1 her rundt jeg bor,,, opptil 2 uker leveringstid... Så glad jeg har fått alt i hus!

Trodde det bare var for pakke med en sprøyte i men pakker med fem ikke var noe problem å få tak i ?

Back
Topp