Både skummelt og spennende!

Aoede

Elsker forumet
Himmelbarn
August 2018
Sniker meg stille og rolig inn her jeg :)

Her er min prøvedagbok: http://forum.babyverden.no/threads/aoedes-prøving-og-feiling.1848657/page-4#post-22043159

Kort fortalt: Jente i slutten av 20-årene, bor på østlandet med samboer og hund, slutta på pilla i august og ble gravid i PP2, menstermin er 6 eller 7 juli ut i fra hvilken app jeg bruker :p

Symptomer så langt er ømme bryster i varierende grad, stikkinger i livmoren, svak kvalme som kommer og går og til tider litt svak halsbrann og noen netter har jeg helt syke drømmer.

Da har jeg offisielt flyttet inn her med mine rare spørsmål og funderinger :cool:
 
Godt det ikke er bare jeg med syke drømmer:hilarious:
Gleder meg til å dele reisen til sammen med deg å resten av juli jentene, følger dagboken din:happy:
 
Så godt at vi er flere med rare funderinger!
Blir spennende å følge med på!
 
Æsj... På lørdag var jeg så dum å svidde av en CBD for å sjekke om det hadde endret seg fra 1-2 uker. Testet 1-2 uker på tirsdag og IKM var på fredag. Den viste fortsatt 1-2 uker og da ble jeg selvfølgelig skuffa og bekymra. Synes alle andre som skriver og har kommet like langt får minst 2-3 og noen 3+.. Så nå har jeg bestemt meg for å vente til lørdag med å teste igjen. Hvis det ikke har endret seg da så må det jo være noe feil..

Ellers så var jeg kvalm i hele går. Litt bedre i dag men fortsatt ikke på topp så prøver å ta ting med ro :D
 
Æsj... På lørdag var jeg så dum å svidde av en CBD for å sjekke om det hadde endret seg fra 1-2 uker. Testet 1-2 uker på tirsdag og IKM var på fredag. Den viste fortsatt 1-2 uker og da ble jeg selvfølgelig skuffa og bekymra. Synes alle andre som skriver og har kommet like langt får minst 2-3 og noen 3+.. Så nå har jeg bestemt meg for å vente til lørdag med å teste igjen. Hvis det ikke har endret seg da så må det jo være noe feil..

Ellers så var jeg kvalm i hele går. Litt bedre i dag men fortsatt ikke på topp så prøver å ta ting med ro :D
Det er vel egentlig anbefalt å stoppe å teste når man han fått positiv test for å unngå unødvendig bekymring ;) alt er nok helt som det skal være :)
 
I dag har jeg vært skikkelig stiv i korsryggen og hatt murringer i magen, og når jeg var i butikken etter jobb så kjentes det ut som mensen kom og det bare rant ut blod. Stressa hjem og rev av meg buksa, men ikke noe blod :hilarious: Snakk om å være hysterisk!

I tillegg så var jeg utrolig svimmel i noen timer på jobb i dag, måtte nesten ligge og jobbe.

Var utrolig dum og tok enda en test når jeg kom hjem og synes den var alt for svak til at jeg er 5+0 i dag. Nå må jeg slutte.. Har heldigvis ikke flere tester igjen nå! Nå venter jeg bare på en CBD i posten som jeg skal ta på lørdag. Hvis den viser 2-3 eller 3+ så skal jeg IKKE teste noe mer.. :troll:

Må jo være et godt tegn at symptomene er på plass :)
 
Nå hsr jeg bestilt time til TUL. Det blir ikke før 24 nov, da er jeg i uke 9 tror jeg.. Er jo bare et par uker til, så det blir veldig spennende! :woot:

Ellers så har jeg vondt i rumpa/ryggen.. Merkelige greier. Går vondt(litt skiftende) i hver rumpeball, og i korsryggen også kjennes det ut som jeg har trent skikkelig tung styrke i ryggmusklene oppover på hver side. Det kan jeg informere om at jeg ikke har gjort siden jeg ikke har trent på 3 uker :hungry:

Det hjelper ikke akkurat at jeg må stramme alle musklene i kroppen for å ikke gå på trynet ute pga den dumme snøen og isen som plutselig bestemte seg for å komme..

Det eneste som hjelper er å ligge i fosterstilling. Måtte til og med sovne i fosterstilling i går kveld! Jeg som egentlig bare får sovnet på magen :arghh:

Jaja, nok syting for i dag :D
 
Nå hsr jeg bestilt time til TUL. Det blir ikke før 24 nov, da er jeg i uke 9 tror jeg.. Er jo bare et par uker til, så det blir veldig spennende! :woot:

Ellers så har jeg vondt i rumpa/ryggen.. Merkelige greier. Går vondt(litt skiftende) i hver rumpeball, og i korsryggen også kjennes det ut som jeg har trent skikkelig tung styrke i ryggmusklene oppover på hver side. Det kan jeg informere om at jeg ikke har gjort siden jeg ikke har trent på 3 uker :hungry:

Det hjelper ikke akkurat at jeg må stramme alle musklene i kroppen for å ikke gå på trynet ute pga den dumme snøen og isen som plutselig bestemte seg for å komme..

Det eneste som hjelper er å ligge i fosterstilling. Måtte til og med sovne i fosterstilling i går kveld! Jeg som egentlig bare får sovnet på magen :arghh:

Jaja, nok syting for i dag :D
Den vondten du beskriver var for meg starten på vooond bekkenløsning sist gang..
 
Den vondten du beskriver var for meg starten på vooond bekkenløsning sist gang..

Ooooh noo! Noe sånt er jeg ikke interessert i!! :bored: Hva gjorde du da? Noe man kan gjøre for å bremse/stoppe det eller må det bare gå sin gang?
 
6+1 og jeg er helt sykt trøtt!

Trøtt på jobb, trøtt når jeg kommer hjem og trøtt på kvelden... Jeg er vanligvis en person som er veldig våken og opplagt hele dagen men tar ganske tidlig kvelden. Pleier å legge meg halv 10 og sovne mellom halv 10 og halv 11. Jeg står opp halv 6 så det er en nødvendighet.

Nå ligger jeg og dupper på sofan fra kl 18 og har kasta inn håndkle mellom kl 20 og 21 denne uka.. Samboeren er helt sjokkert :hilarious:

Ellers så er kvalmen av og på. Den er ikke helt grusom når den er der men kjenner den presser ekstra på når jeg stresser på jobb.

Og puppene som jeg har ment at har vært ømme helt siden eggløsning egentlig... I går skjedde det en forrandring og gud bedre så vondt! :smiley-angry019 Hva skjedde?? Håper det ikke skal være slik altfor lenge!

Jeg skrev jo over at jeg hadde bestilt time til TUL 24 nov. Etter å ha googla litt så angra jeg på valget av Oslo City Legesenter og fikk time hos Austad Diagnostikk i stede. Så da blir det time der 23 nov i stede. Veldig spent og samboeren gleder seg veldig. Håper vi ikke blir skuffa :Heartbigred
 
Jeg er dårlig på å oppdatere her ser jeg... Er så sliten om dagen at jeg kun har orka å lese her inne :hilarious:

Fra etter jeg har spist middag i 17 tiden til ca lunsj dagen etter så er jeg helt ferdig! Ligger rett ut på sofan hele kvelden, må jobbe hardt med meg selv for å ikke gå og legge meg kl 19 :p Er utrolig tungt å stå opp og ordne seg og komme seg på jobb.. Jeg har det aldri sånn, så det er veldig uvant. Veldig trøtt og sliten på jobb også, vet ikke helt hvordan jeg kommer meg igjennom dagene men det går på et vis :meh:

7+0 i dag :)
 
Jeg er dårlig på å oppdatere her ser jeg... Er så sliten om dagen at jeg kun har orka å lese her inne :hilarious:

Fra etter jeg har spist middag i 17 tiden til ca lunsj dagen etter så er jeg helt ferdig! Ligger rett ut på sofan hele kvelden, må jobbe hardt med meg selv for å ikke gå og legge meg kl 19 :p Er utrolig tungt å stå opp og ordne seg og komme seg på jobb.. Jeg har det aldri sånn, så det er veldig uvant. Veldig trøtt og sliten på jobb også, vet ikke helt hvordan jeg kommer meg igjennom dagene men det går på et vis :meh:

7+0 i dag :)

Kjenner igjen den. Veldig slitsomt. Håper det går over... Og når de blir så fort mørket ute og. Liten lyst til å gjøre noe annet enn å legge på sofaen....
 
Back
Topp