Terminliste JULI

Hei,

sniker meg inn her jeg. Fikk positiv test idag så foreløpig termindato er 13.juli.

Hadde en BO i juli/august med utskrapning i september så både nervøs, spent og glad nå :-)

Sniker meg inn her siden jeg fikk positiv test idag! :) :) :)
30år fra Sørlandet- første barn- forsøkte i 7pp før jeg endelig fikk en test med 2 streker.
Hvis alt går bra så er termin 16 Juli <3
Skal ta 2 nye tester imorgen for å føle meg mer sikker :woot: fortsatt i sjokk !

Hei! Fikk positiv test idag :) Foreløpig termin 14/7-17:D
Er gift, snart 29 år og har en gutt som blir 3år i januar fra før av:)
Hei,

sniker meg inn her jeg. Fikk positiv test idag så foreløpig termindato er 13.juli.

Hadde en BO i juli/august med utskrapning i september så både nervøs, spent og glad nå :-)
30år fra Sørlandet- første barn- forsøkte i 7pp før jeg endelig fikk en test med 2 streker.
Skal ta 2 nye tester imorgen for å føle meg mer sikker :woot: fortsatt i sjokk !
Gratulerer så mye :)

Hei! Fikk positiv test idag :) Foreløpig termin 14/7-17:D
Er gift, snart 29 år og har en gutt som blir 3år i januar fra før av:)
Hei,

Gratulerer med positiv test dere❤❤

Er det mulig å føre meg opp her selv om jeg har termin 30.juni? Den kan jo endres etter OUL, men uansett er det jo en overhengende sannsynlighet for å skli inn i juli :p
Vil gjerne stå på terminlisten, siden jeg gjerne vil være med i skjult forum etterhvert :)

30år, barn nr 2(gutt 4 år fra før) samboers første. Termin 17.07.17 enn så lenge :) tok sikkert 5 tester i går, 3 idag før en digital :D

Fødested St.Olavs

Er det mulig å føre meg opp her selv om jeg har termin 30.juni? Den kan jo endres etter OUL, men uansett er det jo en overhengende sannsynlighet for å skli inn i juli :p
Vil gjerne stå på terminlisten, siden jeg gjerne vil være med i skjult forum etterhvert :)
Selvfølgelig:)førte deg inn jeg❤❤

Foreløpig termin 13. Juli ifølge BV sin terminkalkulator. :)

Har en datter på 11 fra før.

Hadde en sa i oktober men ble gravid på første forsøk etter denne :)

17/7-17. Venter nr 2. Kjempehappy!

Back
Topp