Lilleeva87
Bli kjent med forumet
Hei! Fikk positiv test idag
Foreløpig termin 14/7-17
Er gift, snart 29 år og har en gutt som blir 3år i januar fra før av
Er gift, snart 29 år og har en gutt som blir 3år i januar fra før av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
fortsatt i sjokk !Hei! Fikk positiv test idagForeløpig termin 14/7-17
Er gift, snart 29 år og har en gutt som blir 3år i januar fra før av![]()
Hei,
sniker meg inn her jeg. Fikk positiv test idag så foreløpig termindato er 13.juli.
Hadde en BO i juli/august med utskrapning i september så både nervøs, spent og glad nå![]()
Gratulerer så myeSniker meg inn her siden jeg fikk positiv test idag!![]()
![]()
30år fra Sørlandet- første barn- forsøkte i 7pp før jeg endelig fikk en test med 2 streker.
Hvis alt går bra så er termin 16 Juli <3
Skal ta 2 nye tester imorgen for å føle meg mer sikkerfortsatt i sjokk !
Hei! Fikk positiv test idagForeløpig termin 14/7-17
Er gift, snart 29 år og har en gutt som blir 3år i januar fra før av![]()
Hei,
sniker meg inn her jeg. Fikk positiv test idag så foreløpig termindato er 13.juli.
Hadde en BO i juli/august med utskrapning i september så både nervøs, spent og glad nå![]()
Gratulerer med positiv test dere❤❤Sniker meg inn her siden jeg fikk positiv test idag!![]()
![]()
30år fra Sørlandet- første barn- forsøkte i 7pp før jeg endelig fikk en test med 2 streker.
Hvis alt går bra så er termin 16 Juli <3
Skal ta 2 nye tester imorgen for å føle meg mer sikkerfortsatt i sjokk !
Jeg kan føre oppbare skriv når termin er,så prøver jeg å føre det inn så fort jeg har tid
![]()
Termindato blir da??Lusker meg inn her jeg og. Positiv test (men veeeeeldig svak strek) i dag. 11 DPO. Satser på sterkere strek imorgen
30 år. Har en datter på 17 mnd fra før. <3
SelvfølgeligEr det mulig å føre meg opp her selv om jeg har termin 30.juni? Den kan jo endres etter OUL, men uansett er det jo en overhengende sannsynlighet for å skli inn i juli
Vil gjerne stå på terminlisten, siden jeg gjerne vil være med i skjult forum etterhvert![]()
Takk, awesomeSelvfølgeligførte deg inn jeg❤❤
Hehe vært en kald høstKultvi er 58 stk som allerede er ført opp på terminlista
og alle er før 20 juli
![]()