Hei! Vil bare titte innom og si at jeg har snakket med legen min om HPV-vaksinen. Han anbefalte å vente til etter graviditeten, siden det ikke er forsket noe særlig på det
så da venter jeg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Vil bare titte innom og si at jeg har snakket med legen min om HPV-vaksinen. Han anbefalte å vente til etter graviditeten, siden det ikke er forsket noe særlig på detså da venter jeg!
Åpnet helsenorge for å sjekke. Gjør det innimellom.. Inne på pasientjournal lå det et brev til meg datert 19.10..
"Kjære (navnet mitt)
Håper det står bra til med deg.
Det er nå kommet svar fra fastlegen din på blodprøver samt celleprøven fra livmorhals. Alle prøver er normale. Da avventer vi prøvesvar fra Bodø for samboeren din før videre tiltak."
Blæh. Joda. Flott at jeg ikke har klamydia og kreft altså, men.. det betyr vel at de heller ikke har fått samboers resultater, og at det sikkert tar enda en 3-4 uker før jeg hører noe mer ang hva som skal gjøres...
Men bra at alt var bra med deg i hvertfall da!Var det da selv om du hadde begynt vaksineringen da..?
Åh, det spurte jeg ikke om :/ men han mente de på helsestasjonen som satt vaksinene burde ha tilstrekkelig informasjon til å svare på det da![]()
ENDELIG!! Sambo ringe legekontoret i dag, og denne gang gikk de med på å gi han resultatene..!! De skulle sende i posten, så kommer sikkert ikke før onsdag.. (med mindre de postet med én gang..)..
Men nå kommer resultatene i alle fall!
Kan kanskje anta at de ikke var så unormale, siden legen ikke har kalt han inn til time?
I så fall betyr det jo at det er hos meg det ligger..
Vel, gyn nektet jo sist for at den "dag 21"-prøven var nødvendig, fordi hun ville se om hormonene var normale eller ikke på dag 3 prøven.. (Jeg klarer ikke helt tro på det.. Hvorfor vil alle andre ta blodprøve etter eggløsning om det ikke er nødvendig..?).. Kanskje hun endrer mening om alt er fint hos mannen...?
Omg du kan ikke begynne innlegget sånnNÅ var jeg sikker på at du faktisk hadde resultatene i hendene!! Jeg er superspent!!
Omg du kan ikke begynne innlegget sånnNÅ var jeg sikker på at du faktisk hadde resultatene i hendene!! Jeg er superspent!!
Spennende! Hvis prøven hans er fin synes jeg du skal kontakte gyn med det samme!
Spennende dager i vente!
Jeg var sikker på at NÅ hadde dere fått svar! Vente, vente, vente....
Signerer den!!Omg du kan ikke begynne innlegget sånnNÅ var jeg sikker på at du faktisk hadde resultatene i hendene!! Jeg er superspent!!
Signerer den!!
Nå får vi bare håpe på at du får svarene snart!
Håper mannen sine prøver er fine og at du får mirakelkur sånn at spiren sitter som støpt![]()
Ja! Savner deg på terminforumFår krysse fingrene![]()
Ja! Savner deg på terminforum![]()