Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Hei! Vil bare titte innom og si at jeg har snakket med legen min om HPV-vaksinen. Han anbefalte å vente til etter graviditeten, siden det ikke er forsket noe særlig på det :) så da venter jeg!

Hei! Vil bare titte innom og si at jeg har snakket med legen min om HPV-vaksinen. Han anbefalte å vente til etter graviditeten, siden det ikke er forsket noe særlig på det :) så da venter jeg!

Var det da selv om du hadde begynt vaksineringen da..?

Åpnet helsenorge for å sjekke. Gjør det innimellom.. Inne på pasientjournal lå det et brev til meg datert 19.10..

"Kjære (navnet mitt)

Håper det står bra til med deg.

Det er nå kommet svar fra fastlegen din på blodprøver samt celleprøven fra livmorhals. Alle prøver er normale. Da avventer vi prøvesvar fra Bodø for samboeren din før videre tiltak."

Blæh. Joda. Flott at jeg ikke har klamydia og kreft altså, men.. det betyr vel at de heller ikke har fått samboers resultater, og at det sikkert tar enda en 3-4 uker før jeg hører noe mer ang hva som skal gjøres...

Oh, lord!:rolleyes: TTT:bored: Men bra at alt var bra med deg i hvertfall da!

Åh, det spurte jeg ikke om :/ men han mente de på helsestasjonen som satt vaksinene burde ha tilstrekkelig informasjon til å svare på det da :)

Ja, får håpe det :p fhi svarte bare at de ikke gadd svare privatpersoner. (Sendte på nytt i dag siden det tvilsomt ble sendt sist). Forståelig at de har lav kapasitet, men.. dumt likevel..

Cd9.
Tempet i Morges for første gang på en evighet. Herregud så tungt det var å våkne opp.. Mulig fordi jeg ikke er vant til det lenger :p
Tenkte at, siden jeg går på vitex, er det greit å være helt sikker på når alt kommer, for å se an hvilke endringer det gir. Til nå har jeg hatt 1 dag kortere menstruasjon i alle fall! :)

ENDELIG!! Sambo ringe legekontoret i dag, og denne gang gikk de med på å gi han resultatene..!! De skulle sende i posten, så kommer sikkert ikke før onsdag.. (med mindre de postet med én gang..)..
Men nå kommer resultatene i alle fall!
Kan kanskje anta at de ikke var så unormale, siden legen ikke har kalt han inn til time?
I så fall betyr det jo at det er hos meg det ligger..
Vel, gyn nektet jo sist for at den "dag 21"-prøven var nødvendig, fordi hun ville se om hormonene var normale eller ikke på dag 3 prøven.. (Jeg klarer ikke helt tro på det.. Hvorfor vil alle andre ta blodprøve etter eggløsning om det ikke er nødvendig..?).. Kanskje hun endrer mening om alt er fint hos mannen...?

ENDELIG!! Sambo ringe legekontoret i dag, og denne gang gikk de med på å gi han resultatene..!! De skulle sende i posten, så kommer sikkert ikke før onsdag.. (med mindre de postet med én gang..)..
Men nå kommer resultatene i alle fall!
Kan kanskje anta at de ikke var så unormale, siden legen ikke har kalt han inn til time?
I så fall betyr det jo at det er hos meg det ligger..
Vel, gyn nektet jo sist for at den "dag 21"-prøven var nødvendig, fordi hun ville se om hormonene var normale eller ikke på dag 3 prøven.. (Jeg klarer ikke helt tro på det.. Hvorfor vil alle andre ta blodprøve etter eggløsning om det ikke er nødvendig..?).. Kanskje hun endrer mening om alt er fint hos mannen...?

Omg du kan ikke begynne innlegget sånn :o NÅ var jeg sikker på at du faktisk hadde resultatene i hendene!! Jeg er superspent!!

Spennende dager i vente!

Jeg var sikker på at NÅ hadde dere fått svar! Vente, vente, vente....

Omg du kan ikke begynne innlegget sånn :o NÅ var jeg sikker på at du faktisk hadde resultatene i hendene!! Jeg er superspent!!

Vel. Nå er legen til sambo en somlepeis.. Og sambo er litt treg han og.. Så, det er litt "endelig!!" å høre at noen får ræva i gir og sender resultatene :p Men oppdaterer selvsagt når resultatene er her!

Spennende! Hvis prøven hans er fin synes jeg du skal kontakte gyn med det samme!

Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal kontakte henne.. (dét må vel ikke gå via fastlegen??) Men hun sa at hun skulle få resultatene i løpet av oktober, så håper på jeg slipper mase..

Spennende dager i vente!

Jeg var sikker på at NÅ hadde dere fått svar! Vente, vente, vente....

Haha.. :P Jeg har bare vært så oppgitt over mannen som har glemt å ringe/ikke hatt lyst til å mase (.. samt, ikke bli irritert over å ikke få resultatene første gang), og småfurt på legen som ikke har sendt noe tidligere (og sekretæren som bad ham "vente og se").. Så ble en lettelse å høre at NOE nytt skjer..!
Men i løpet av uka (helst snarest) skal vi i det minste ha svarene!!

Æsj. Fjerde dag med temping, og tredje dag med elendig søvn. Våkner gjerne 2-3 ganger ila natten (mulig fordi jeg vet jeg må tempe?).. Dårlig gjort.. Og ikke blir tempingen 100% da heller..

DA er resultatene kommet!
*trommevirvel*

1e97dc54a3d669507a273333f5d12373

Sånn jeg forstår det, ser det ut som hans verdier kommer først, og ref.verdi rett bak..? Og da ser det vel egentlig greit ut?
Jeg forstod meg ikke helt på tallene her, synes de har sett så annerledes ut når andre har skrevet det.

Back
Topp