Du vet du er gravid

Når du plutselig blir en hissigpropp, og du irriterer deg grenseløst over enkelte mennesker. I dag ville jeg knuse radioen fordi vikarene i p3-morgen var så vanvittig irriterende :D
 
Når å sove er det beste så finns, å man planlegger når man skal sove igjen så snart man våkner.. :)
 
Når man ikke klarer å ha klær på fordi alt strammer og da blir du uvel..
 
Når du begynner å gråte med engang disneyklassikeren starter, fordi du vet det blir trist senere!
 
Når du har sovet på sofaen i to uker pga du mener samboeren stinker hvitløk og brekker deg bare han kommer i nærheten :(
 
Når du ser på Masterchef Cananda og du griner for at det er så rørende når noen vinner en delkonkurranse, og mannen roper fra kjøkkenet til deg - "det er masterchef, kjære! Ikke spesielt rørende!"...
 
Når du la deg kl 20 igår, ikke klarte å gå på jobb idag, og lå i senga til kl 13.. Du har ikke spist på et døgn, og brakk deg av vann(!)

Likevel er det sjokoladepudding med vaniljesaus du har mest lyst på på butikken!
(Kjøpte også lasagne som jeg skal spise, forsåvidt det samme som jeg spiste igår) :p
 
Når du la deg kl 20 igår, ikke klarte å gå på jobb idag, og lå i senga til kl 13.. Du har ikke spist på et døgn, og brakk deg av vann(!)

Likevel er det sjokoladepudding med vaniljesaus du har mest lyst på på butikken!
(Kjøpte også lasagne som jeg skal spise, forsåvidt det samme som jeg spiste igår) :p
Spiste sjokoladepudding hele forrige svangerskap! :-D
 
Når brystvortene dine bestemmer seg for å virkelig bevise at de finnes ved å verke HELE tiden!
 
Back
Topp