<3 IKM uke 42 <3

Hvordan går det med resten av dere som har IKM i dag??? Vet at flere av dere har testet positivt allerede ;)

MiniMa
Flareon
**Poppy**
Frokostkaffe

Ikke akkurat. ;) Havner vi i samme termingruppe, eller Lambi´83 - Juni 2017? Eller blir du i Juli 2017-gruppa?

Jatakk, begge deler :P
Har menstermin 29. juni, men EL termin 1. juli, så tenker jeg joiner begge :) Så vi snakkes på andre siden etterhvert ;)

Hvordan går det med resten av dere som har IKM i dag??? Vet at flere av dere har testet positivt allerede ;)

MiniMa
Flareon
**Poppy**
Frokostkaffe
Ingen TR enda, men er rimelig sikker på at EL kom senere enn forventet, og da reiste jeg på høstferie uten mannen. Håper TR kommer snart :p Har så evig lange sykluser, er på CD38 nå..

Ingen TR enda, men er rimelig sikker på at EL kom senere enn forventet, og da reiste jeg på høstferie uten mannen. Håper TR kommer snart :p Har så evig lange sykluser, er på CD38 nå..

Åh, så kjipt! Håper du i det minste får et svar snart da :)

MiniMa
Flareon
**Poppy**
Frokostkaffe

Her går det fint så langt :-) Min test i dag!

IMG_2253.JPG.jpeg

Siste dag i uka vår, jenter! Hvordan går det med dere som har IKM i dag??

Ma Mi
myaone
Emmisel

P.S.

Må innrømme at jeg har tatt meg friheter til å sette de som har testet positiv og passert IKM oppført som "gravid" :D :D Håper det er greit :D

Back
Topp