Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er liksom ikke rom for tolkning der da kan man si![]()
![]()
![]()
Ikke akkurat.Havner vi i samme termingruppe, eller Lambi´83 - Juni 2017? Eller blir du i Juli 2017-gruppa?
Takk for at du holdt styr på ikm-tråden! Lykke til videreJatakk, begge deler
Har menstermin 29. juni, men EL termin 1. juli, så tenker jeg joiner beggeSå vi snakkes på andre siden etterhvert
![]()
Takk for at du holdt styr på ikm-tråden! Lykke til videre![]()
Ingen TR enda, men er rimelig sikker på at EL kom senere enn forventet, og da reiste jeg på høstferie uten mannen. Håper TR kommer snartHvordan går det med resten av dere som har IKM i dag??? Vet at flere av dere har testet positivt allerede
MiniMa
Flareon
**Poppy**
Frokostkaffe
Ingen TR enda, men er rimelig sikker på at EL kom senere enn forventet, og da reiste jeg på høstferie uten mannen. Håper TR kommer snartHar så evig lange sykluser, er på CD38 nå..
Ja. Har hatt veldig lange og ustabile sykluser siden jeg sluttet på pillen for snart 3 år siden. Er henvist til gynekolog, men det tar jo evig lang tid.Åh, så kjipt! Håper du i det minste får et svar snart da![]()
Ja. Har hatt veldig lange og ustabile sykluser siden jeg sluttet på pillen for snart 3 år siden. Er henvist til gynekolog, men det tar jo evig lang tid.

I lige måde!!Æsj..Får håpe det skjer noe veldig snart ♡
Men så bra at du ikke lar deg vippe av pinnen!! Alt bra her, har jo testet positivt og er over IKM, så dette er gøy![]()
Tr i dag som vanligHvordan går det med resten av dere som har IKM i dag??? Vet at flere av dere har testet positivt allerede
MiniMa
Flareon
**Poppy**
Frokostkaffe
Tr i dag som vanlig![]()