Sølvstjerne
Glad i forumet
Hvordan går det med deg?? Er IKM fortsatt i dag?
Plutselig lang syklus så har EL i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg?? Er IKM fortsatt i dag?
Ja, så negativ test som det går an her. Men jeg mistenker også at ikm kan være om 3-4 dager.. med tanke på el-smertene jeg hadde, men jeg vet altså ikke
Plutselig lang syklus så har EL i dagBruer CBFM nå så lettere å holde styr på det. Så jeg må vente to uker til
![]()
Ah, ha! Men fint at EL dukket opp omsider!!![]()
Takk for råd. Skal prøve å få tak i noe av dette. Ser ut som du har satt deg godt inn i sakene! Glad på dine vegne, ettersom du hadde så stort babyønske <3
Heksa kom STORMENDE idag![]()
Hahaha! Da venter jeg til terminJa, FF har en tendens til å sette en sen testdato. Min er ikke før på tirsdag
![]()
Ingen tegn til TR her enda, men ingen babystrek heller.
Jeg var så sikker på at EL testen min var positiv men kanskje jeg tok feil og den var en god del senere enn antatt.
Da er det ikke slik syklus som jeg har hatt før men sikkert fordi jeg har hatt spiral lenge.. Bah..
Gratulerer til alle sammen med positiv test, og til oss andre som kommer den nok snart![]()
Håper du bare er en av de som produserer HCG sent. Krysser fingrene!![]()
Tr..... pp 10 here i come!![]()
Ja!Er ikke så stressa på det lenger men greit å vite når EL er i allefall
Hvordan går det med deg?
Heksa kom STORMENDE idag![]()

Kan nok skrive TR på meg også![]()
Da var den opprinnelige testdagen kommet i følge FF! Ei uke siden jeg tok den første testen og i dag ble resultatet slik på bildet. Takk for nervepirrende dager og tid sammen, i gode og onde dager, i oppturer og nedturer, at vi støttet hverandre, empatien og forståelsen vi viste hverandre, fordi vi vet hvordan det er å være i vår situasjon - på jakt etter to blå! Dere har vært en fantastisk gjeng, det har blitt både tårer og latter og dere har gjort ventetiden SÅ mye bedre, enn hva den hadde ville ha vært uten dere! Gratulerer til dere som fikk to blå og går en spennende tid i møte, lykke til med spirene deres og ei ny tid i termingruppe. Til dere som ikke traff på gullegget denne runden, håper jeg inderlig det klaffer på meste PP, for det hadde dere fine damer virkelig fortjent!God helg!
Vis vedlegget 203710