<3 IKM uke 42 <3

Du kan sette meg på tr :) Den kommer enten ila dagen eller i morgen ser jeg. :)

Gratulerer til dere som har testet positivt! :D

Og til dere som har fått TR - spiren sitter på gullegget på neste PP! :)

Da regner jeg med at jeg kan sette deg opp som gravid :D :D :D

Nei nei! Kan du ikke vente til termin da? Så jeg er helt sikker? :p Tar en ny test på lørdag, som egentlig var testedagen i følge FF, som var den opprinnelige testdagen min - helt til noen her inne overtalte meg til en testdate sist lørdag! :D

Før de nye tollreglene kom, kunne man bestille dette på nett fra Danmark. Nå er det å få kjøpt på enkelte apotek som fører homeopatmedisin. Jeg fikk kjøpt det på et apotek i Trondheim, vet av ei som bestilte pr. post derfra i etterkant, så de sender også. Det skader ikke å prøve. Legger ved et bilde på alt av "kjerringråd" m.m. man kan prøve. Noe hadde vi tilfeldigvis i huset fra før, men er man "desperat", så er man "desperat"! ;) Var kun temping, EL-tester som bekreftet temping og babyklisteret jeg brukte. :)

Vis vedlegget 203323

Takk for råd. Skal prøve å få tak i noe av dette. Ser ut som du har satt deg godt inn i sakene! Glad på dine vegne, ettersom du hadde så stort babyønske <3

Gratulerer til alle som er gravide :D og lykke til videre med spirene deres. :D selv kom TR igår, så jeg går over i ny prøveperiode! Ønsk meg lykke til :-)

Nei nei! Kan du ikke vente til termin da? Så jeg er helt sikker? :p Tar en ny test på lørdag, som egentlig var testedagen i følge FF, som var den opprinnelige testdagen min - helt til noen her inne overtalte meg til en testdate sist lørdag! :D

Hahaha! Da venter jeg til termin:hilarious::hilarious::hilarious: Ja, FF har en tendens til å sette en sen testdato. Min er ikke før på tirsdag :P

Back
Topp