Åh, heldiggris!!![]()
Happy humping
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, heldiggris!!![]()
Happy humping
![]()
jeg tror jeg har blingsa. I dag var el-testen svakere igjen. Fæææææen
vi la liksom ikke inn aksjer. Skulle jo vente til i dag. Nå er jeg sur. Skikkelig sur!
Betyr ikke det at el er i dag da? Da må du jo hoppe i det i dag? da har du jo en sjangse?jeg tror jeg har blingsa. I dag var el-testen svakere igjen. Fæææææen
vi la liksom ikke inn aksjer. Skulle jo vente til i dag. Nå er jeg sur. Skikkelig sur!
CD 11 i dag. Den var liksom bare nesten like sterk som kontrollstreken i går, og i dag ligna den på CD7-testen :/Hvilken CD er du på? Det pleier å skje med meg og, hvis det hjelper noe??
Jo, det gjør jo kanskje det ?! Men testen i går var liksom ikke heeelt der, både jeg og mannen var enig om at teststrekem hadde mer å gå på, så da gikk vi ut i fra at det måtte jo skje i dag eller i morgen, men neida.... vi legger nok inn aksjer for sikkerhets skyld, men jeg kjenner jeg er litt smådeppa :/Betyr ikke det at el er i dag da? Da må du jo hoppe i det i dag? da har du jo en sjangse?
CD 11 i dag. Den var liksom bare nesten like sterk som kontrollstreken i går, og i dag ligna den på CD7-testen :/

Hm.... Ok, her kommer en helg gjeng med spørsmål: Har det gått 24 timer siden du testet sist? Har du testet med EL tester tidligere? Temper du?
Nysgjerrig jeg serru![]()
Haha nysgjerripetra! :-* gikk 25 timer tror jeg fra sist test. Glemte av i morgen. Skulle ta til samme tid som i går, men måtte ikke tisse da så ventet en time. Ja, har testet flere pp'er og før denne runden med forsøk. Ja, temper ja. Muligens en dipp i morges, men det vil jeg først vite i morgen da![]()
daa har du nok enten missa toppen eller så har ikke el vært endaJo, det gjør jo kanskje det ?! Men testen i går var liksom ikke heeelt der, både jeg og mannen var enig om at teststrekem hadde mer å gå på, så da gikk vi ut i fra at det måtte jo skje i dag eller i morgen, men neida.... vi legger nok inn aksjer for sikkerhets skyld, men jeg kjenner jeg er litt smådeppa :/
Hurra for slimDa har EL slimet begynt å komme
Reiser til Trondheim på tirsdag, han blir radioaktiv hele onsdagen, så får legge inn gode akjser før
Satser på kontrollen går helt fint og ingen tilbakefall med kreften.

daa har du nok enten missa toppen eller så har ikke el vært endatemper du eller har du slim?
Hurra for slimDa er det bare å hoppe i det!
Masse lykke til på tirsdag! Håper på gode nyheter![]()
Får ikke vite noe før fredagen, når de har alle testene klart så det blir nervepirrendehar brukt å ha en høy og en med peak, men så har jeg ikke hatt så sterk test som den i forigårs på flere mnder da(krøll på syklusen og manglende EL), men siden det ble så stek øynet jeg et håp om at ting kunne ha ordnet seg. Har jo tross alt krøket meg til legen og tatt masse blodprøver; skulle jo bare mangle at alt var tilbake til normalen da slik at timen var bortkastet, men....Knis!!Men hvor mange dager har du pleid å ha positive EL tester tidligere da?
I forhold til temp, så er det vanskelig å vite i dag, men da får du i hvertfall fasiten om noen dager!
har brukt å ha en høy og en med peak, men så har jeg ikke hatt så sterk test som den i forigårs på flere mnder da(krøll på syklusen og manglende EL), men siden det ble så stek øynet jeg et håp om at ting kunne ha ordnet seg. Har jo tross alt krøket meg til legen og tatt masse blodprøver; skulle jo bare mangle at alt var tilbake til normalen da slik at timen var bortkastet, men....
tempen hadde bareøkt 0,02 i dag, så da tviler jeg på at det var en dipp jeg hadde :/ bruker ha en markant dipp.
Ikm 23/10 ca; første ordentlige pp, et barn på strax 20 mnd fra før![]()