Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spiste loff med reker,aioli og SITROOOONdet var nydelig!
Å kjære vene. Jeg har ikke hatt lyst på noe siste 6 ukene, men DET fikk jeg lyst på nå!![]()
Akkurat samme herEr det noe spesielt du har lyst på? Selv elsker jeg jordbær,appelsin,sitron,kiwi osv. Og den nye zero yoghurten med vanilje og nøtter går det en del av![]()
Spiste loff med reker,aioli og SITROOOONdet var nydelig!
Her å går det bra unna med tomatsuppe om dagenAppelsiner er favoritt! Og av middag er tomatsuppe med makaroni ekstra godt for tiden![]()
Jeg spiser mye pærer, norske epler og KLEMENTINER!! Kan ikke få nok![]()
Her å går det bra unna med tomatsuppe om dagen![]()
Ingenting galt med å spise reker.Hørt det ikke er bra å spise reker? Stemmer kanskje ikke det?#førstegangjegergravid
Ingenting galt med å spise reker.Sjekk matportalen og deres råd for gravide og ikke hør på alt annet. Finnes mange myter for hva gravide og ammende skal holde seg unna som ikke stemmer
![]()
Hørt det ikke er bra å spise reker? Stemmer kanskje ikke det?#førstegangjegergravid
Stemmer det de skriver, er trygt. Meeen ikke gjør som søskenbarnet mitt.. matforgitet hele familien med å servere reker som hadde lagt i fryseren i 1.5 år.Hørt det ikke er bra å spise reker? Stemmer kanskje ikke det?#førstegangjegergravid
Stemmer det de skriver, er trygt. Meeen ikke gjør som søskenbarnet mitt.. matforgitet hele familien med å servere reker som hadde lagt i fryseren i 1.5 år.![]()