Matvarer du elsker nå

Care-bear

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Er det noe spesielt du har lyst på? Selv elsker jeg jordbær,appelsin,sitron,kiwi osv. Og den nye zero yoghurten med vanilje og nøtter går det en del av:)

Frisk frukt og grønnsaker. Plommer, melon, pære, kiwi og gulerot...nam! Og ost!

Varierer veldig fra dag til dag, ingen dag er lik :P Frustrerende til tider. En dag kan det være usunne frokostblandinger, en annen dag kan det være så grovt knekkebrød som mulig. Har vært innom det meste... Biola, yoghurt, norske epler, druer, pærer, melk, gulost, kaviar, leverpostei og sylteagurk, Pepsi Max, sjokolade, surt godteri, kaker osv osv. Har jeg fått det en dag eller to så er det gjerne sånn at jeg ikke takler det dagen etter :P

Appelsin, kiwi, lovehearts, en del bærsmoothier, vann med sitron. Gleder meg skikkelig til klementin-sesongen❤️

Jeg skulle så ønske jeg elsket noen matvarer lenge nok til å spise de. Men jeg får akutt lyst på noe, men da må jeg spise det innen 30 min, ellers har jeg ikke lyst på det lenger, da brekker jeg meg gjerne av lukta. Og dagen etter så takler jeg gjerne ikke lukt/tanken på det jeg hadde lyst på i går heller.
Det begynner å bli ille da jeg selv er oppgitt over det. Forrige gang så hadde jeg et par ting jeg hadde dilla på og det varte ut svangerskapet, ganske enkelt i forhold til nå.

Jordbær er godt Men har ellers ikke merket noe annen mat jeg liker spesielt godt og fått dilla på. Men i dag er jeg plaget med lite matlyst. Har ikke spist så mye, var litt kvalm når jeg stod opp. Den er gått over, men forsatt lite matlyst. Håper det endrer seg

Det går mye gulrøtter, epler og klementiner. Og av mag er det ristede brødskiver med smør og sukker :happy:

BRUNOST, elsker brunost for tiden :love7

Lagde vafler i dag og det var FANTASTISK! :)

Har fått skikkelig dilla på Ridderost!! Må bare passe på å bare smake, ikke lukte :p

Back
Topp