Matvarer du elsker nå

Her går det mye i frukt, helst appelsin og druer
Prøver å spise mer fisk, men det går ikke så lett ned

Stemmer det de skriver, er trygt. Meeen ikke gjør som søskenbarnet mitt.. matforgitet hele familien med å servere reker som hadde lagt i fryseren i 1.5 år. :p

Hehehe!:) jeg spiser kun reker i lake nå jeg da,stoler generelt lite på sjømat:P

Stemmer det de skriver, er trygt. Meeen ikke gjør som søskenbarnet mitt.. matforgitet hele familien med å servere reker som hadde lagt i fryseren i 1.5 år. :p
:o kan de bli dårlige av å ligge nedfryst? :O

Ja.. reker sies det 3 mnd - max!!!6 mnd. Gryterett feks er max 3 mnd. Søk på google så får du oversikt over så å si alt du lurer på. Fra rå mat til stekt mat :) rå kylling feks er max 9 mnd. Var dette jeg lærte på kokkeskolen for 14 år siden, så søk opp så du får dagens "krav". Kjøp frysepenn på biltema å merk matvarene du fryser ;)

Ja.. reker sies det 3 mnd - max!!!6 mnd. Gryterett feks er max 3 mnd. Søk på google så får du oversikt over så å si alt du lurer på. Fra rå mat til stekt mat :) rå kylling feks er max 9 mnd. Var dette jeg lærte på kokkeskolen for 14 år siden, så søk opp så du får dagens "krav". Kjøp frysepenn på biltema å merk matvarene du fryser ;)
Iiiik! :/ :/

Går som oftest bra ;) , sjelden det skjer noe alvorlig, vi tåler en god del. Men er greit å starte med å skrive dato og tenke over at maten ikke lever for alltid .
Godt poeng! Jeg burde sikkert vært halvdau nå :P

Mmm, rugsprø med baconost eller brødskive med makrell i tomat og majones :hungry: :hungry: Ellers går det mye i frukt og sjokolademelk :joyful:

Løkrull, sure snopeting, appelsinjuice. Pleier ikke å være så begeistret for disse tingene til vanlig :P

Back
Topp