Strek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Strek
Ser strek!!
HIPP HURRANå tror jeg det!tok ny test imorges pluss digital. 2-3 uker gravid. Helt utrolig. Nå må lillevenn bare holde seg fast. Sender masse babystøv til deg
Håper spiren snart sitter!
IKM er på søndag 23/10
Når bør jeg begynne å teste?
Dette er 6 pp..
Så kjedelig
Vis vedlegget 202919 Veldig glad <3 og litt overrasket over å se 2-3 uker 13 Dpomen asså...jippiii!!
Digital slo positivt ut!!Fører du meg opp i listen?
Ingen tvil der, gratulerer!
Takk!Overraskende nok så er den tatt på 12 DPO. Hadde ingen anelse om at den kom til å bli så sterk og tydelig.
Hadde egentlig håpet at vi begge skulle drikke saft i går, men håper du også må sette bort baileys-flaska snart!
Takk takk! Hvordan ligger du an? Håper du får to blå snart.
Takk for det (tror jeg?)!Hvordan ligger du an med testingen?
Ja, tenk det!Spent på din test på tirsdag.
Right back at ya!!!
Gratulerer så masse!!![]()
Jaa! Håper jeg får like fine tester som degbare noen timer igjen til første ryker!
![]()
Tusen takk <3 <3Masse lykke til!!![]()
Tusen takk skjønne deg <3. Masse lykke til med testingen idagHIPP HURRAtusen takk <3 Krysser for spiren din!
![]()
Jaa! Håper jeg får like fine tester som degbare noen timer igjen til første ryker!
![]()
Gratulerer såå myeDigital slo positivt ut!!Fører du meg opp i listen?
Tusen tusen takkHURRA!!!Gratulerer!!
![]()

Tusen tusen takkKlarer ikke helt forstå det. Så forresten at jeg sto som prøver på nr 2 før du endret meg til gravid. Er prøver på nr 1
![]()

Testet i dag; ca 10 dpo...blenda....men kjennes ut som at jeg er gravid...litt småtrykk nederst i magen og periodevis ømme pupper....hmmmm![]()