<3 IKM uke 42 <3

Blenda...

ImageUploadedByBV Forum1476678287.423344.jpg

11 dpo i dag. Begge er tatt kl 0830. Tok 2 for å forsikre meg om at det ikke ble skyggestreker. Strekene har ihvertfall blitt sterkere enn på testene fra 10 og 9 dpo Tror jeg skal gi et nytt forsøk på CB digital i morgen tidlig.

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    241,3 KB · Visninger: 88
Ingen tvil der, gratulerer! :)

Takk! :) Overraskende nok så er den tatt på 12 DPO. Hadde ingen anelse om at den kom til å bli så sterk og tydelig.

Hadde egentlig håpet at vi begge skulle drikke saft i går, men håper du også må sette bort baileys-flaska snart! ;)

Takk takk! Hvordan ligger du an? Håper du får to blå snart. :)

Takk for det (tror jeg?)! :p Hvordan ligger du an med testingen?

Ja, tenk det! :) Spent på din test på tirsdag. ;)

Right back at ya!!! :D

Gratulerer så masse!! :D

Hadde vært veldig fint med to blå, blir kanskje en test i morgen. Foreløpig følger temperaturen likt mønster som tidligere, så har ikke troa på at det er noe denne mnd heller.. Men vi får se hva som skjer :-)

11 dpo i dag. Begge er tatt kl 0830. Tok 2 for å forsikre meg om at det ikke ble skyggestreker. Strekene har ihvertfall blitt sterkere enn på testene fra 10 og 9 dpo Tror jeg skal gi et nytt forsøk på CB digital i morgen tidlig.

Det hadde jeg gjort! Du må jo være gravid!! :D

Hva tenker dere om IKM?? Skal jeg flytte dere til en annen dato?? :)

Jeg har IKM en dag mellom i dag og lørdag. Om det gjør "statistikken" din mer riktig, så kan du bare flytte meg til lørdagen, også kommer TR når den kommer. Ingen tegn til spotting her enda i alle fall (dog heller ingen positiv test).

Back
Topp