Åå jeg klarer ikke skjønne det helt endaAltså, her trengs ikke tydingHurra!!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå jeg klarer ikke skjønne det helt endaAltså, her trengs ikke tydingHurra!!
![]()
Tusen takk skjønne degGratulerer!!!
Ja jeg klarer nesten ikke å skjønne det! Tror nok det tar tid før det synker innSkal følge med deg fremover! Hvilken pp er du i? Heia heia håper på klaff for deg
![]()
Håper det går fort denne gangen ogsåFørste
Mannen har nok spesielt forhåpninger til at dette skal gå fort.
Nr en var en overraskelse og og to kom på første på.
Jeg er nok litt mer forberedt på at det kan ta noe tid men kjedelig at mannen er borte alle de fruktbare dagene neste mnd om det ikke går nå
Jeg hadde ikm imorgen eller mandag. Så midt mellom uke 41 og 42 (vært med i begge to). Tok tre tester nå ikveld, ca tre timer etter siste dobesøk. Vis vedlegget 202603Vis vedlegget 202604Vis vedlegget 202605. Kan det virkelig være sant??
Oh, I hope!!![]()
![]()
Må teste i morra jeg. Kjenner det skjer så mye i magen og ryggen. Trodde mensen kom, så løp på do for å sjekke, men det var ingenting :s
Redd for å få for høye forhåpninger da.. :/ Jeg er oppe i pp 6 etter sa, og før det hadde vi 18 pp'er før vi fikk spire.
Men da sier vi at du tar en test som er positiv i morgen, nå har dere ventet lenge nok! Ok?![]()

Joda dette er heelt santJeg hadde ikm imorgen eller mandag. Så midt mellom uke 41 og 42 (vært med i begge to). Tok tre tester nå ikveld, ca tre timer etter siste dobesøk. Vis vedlegget 202603Vis vedlegget 202604Vis vedlegget 202605. Kan det virkelig være sant??
Har du hatt sex? Da får man gjerne litt slim i etterkantBeklager detaljer her...
Er det vanlig å slime der ned når man er dpo 10-11?
Er ikke test fryktelig tidlig da?Jeg er på dag 25 av 30/32 dager
Det SKAL jeg hihi!!!![]()
Nå tror jeg det!Joda dette er heelt santSå heldig du er! Gratulerer så mye
<3
Positive tester nå på morgenen inkludert digital. Det er helt utroligDet ser ut som det er sant, ja! Ønsker meg sånne streker sjøl ass!
Har du hatt sex? Da får man gjerne litt slim i etterkantKan forveksles med EL slim!
Hvis ikke så har jeg hørt flere som er gravid som har hatt det![]()
7 isj dpo...blenda.....blæh....fortsatt tidlig da...deg da Mirasi? ?![]()