<3 IKM uke 42 <3

Ja jeg klarer nesten ikke å skjønne det! Tror nok det tar tid før det synker inn:) Skal følge med deg fremover! Hvilken pp er du i? Heia heia håper på klaff for deg :)

Første :)
Mannen har nok spesielt forhåpninger til at dette skal gå fort.
Nr en var en overraskelse og og to kom på første på.
Jeg er nok litt mer forberedt på at det kan ta noe tid men kjedelig at mannen er borte alle de fruktbare dagene neste mnd om det ikke går nå

Første :)
Mannen har nok spesielt forhåpninger til at dette skal gå fort.
Nr en var en overraskelse og og to kom på første på.
Jeg er nok litt mer forberedt på at det kan ta noe tid men kjedelig at mannen er borte alle de fruktbare dagene neste mnd om det ikke går nå
Håper det går fort denne gangen også:) Synes når vi passerte pp 3 at det begynte å drøye. Men så er det så mange som prøver og prøver måned etter måned. Må virkelig ta på! Masse lykke til med prøvingen på nr 3 <3.

Må teste i morra jeg. Kjenner det skjer så mye i magen og ryggen. Trodde mensen kom, så løp på do for å sjekke, men det var ingenting :s

Redd for å få for høye forhåpninger da.. :/ Jeg er oppe i pp 6 etter sa, og før det hadde vi 18 pp'er før vi fikk spire.

Må teste i morra jeg. Kjenner det skjer så mye i magen og ryggen. Trodde mensen kom, så løp på do for å sjekke, men det var ingenting :s

Redd for å få for høye forhåpninger da.. :/ Jeg er oppe i pp 6 etter sa, og før det hadde vi 18 pp'er før vi fikk spire.

Men da sier vi at du tar en test som er positiv i morgen, nå har dere ventet lenge nok! Ok? :D

IMG_3352.JPG

12 Dpo. Begynner å tro at det faktisk kan være sant nå! <3

Last edited:
Back
Topp