LilleK
Glad i forumet
Ser ut som babystrek

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som babystrek

Jeg skulle ikke teste før tidligst i morgen, meeen.... 6 dpo i dag, og fikk selvsagt en blendahvit
Vis vedlegget 202549
Oioi.. den er jo positiv
Satt det på første pp?
Jeg skulle ikke teste før tidligst i morgen, meeen.... 6 dpo i dag, og fikk selvsagt en blendahvit
Vis vedlegget 202549
Åhåååy. ....så gøy for alle dere som har positive tester!! Kjenner jeg er veldig spent sjøl...periodevis ømme pupper (pleier ikke ha det); og litt stramhet nederst i mageregionen...spennende tider vi har foran oss![]()
I mårra tror jegSpennende!!Når tester du??
![]()
Jeg hadde ikm imorgen eller mandag. Så midt mellom uke 41 og 42 (vært med i begge to). Tok tre tester nå ikveld, ca tre timer etter siste dobesøk. Vis vedlegget 202603Vis vedlegget 202604Vis vedlegget 202605. Kan det virkelig være sant??
Åååå jeg er i himmelen. Godt å ha andre øyne som kan bekrefte at jeg ikke ser helt skjevtHurra![]()
Ingen tvil
Åååå jeg er i himmelen. Godt å ha andre øyne som kan bekrefte at jeg ikke ser helt skjevtMen mye kan enda skje så tørr ikke helt juble enda
Håper du får to streker du også denne uken som kommer. Ha en fin lørdagskveld
![]()
GratulererJeg hadde ikm imorgen eller mandag. Så midt mellom uke 41 og 42 (vært med i begge to). Tok tre tester nå ikveld, ca tre timer etter siste dobesøk. Vis vedlegget 202603Vis vedlegget 202604Vis vedlegget 202605. Kan det virkelig være sant??
I mårra tror jegfrykter det er litt for tidlig;men det får vi se
gratulerer med positiv test!!!
![]()
Beklager detaljer her...
Er det vanlig å slime der ned når man er dpo 10-11?
Jeg hadde ikm imorgen eller mandag. Så midt mellom uke 41 og 42 (vært med i begge to). Tok tre tester nå ikveld, ca tre timer etter siste dobesøk. Vis vedlegget 202603Vis vedlegget 202604Vis vedlegget 202605. Kan det virkelig være sant??
Ja jeg klarer nesten ikke å skjønne det! Tror nok det tar tid før det synker innBle en god helg for deg, kos deg med graviditeten
Holder motet opp enda iallefall
Har ikke ikm før på torsdag, men jeg er litt ivrig.. haha