Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Jeg drømte at vi fikk resultatet på sædprøven, i natt. Også var det bare én sædcelle i hele prøven..! :O Det var skikkelig tragisk.. Håper virkelig ikke det er noe ala det ståa er på ordentlig :o

Jeg drømte at vi fikk resultatet på sædprøven, i natt. Også var det bare én sædcelle i hele prøven..! :O Det var skikkelig tragisk.. Håper virkelig ikke det er noe ala det ståa er på ordentlig :o
Nei da, så ille kan det ikke være ❤️ vi krysser fingrene for et bra resultat :D

Da er jeg kommet til "mulig ikm nr 1". Ikke spottet noe tidligere. Kan altså være 11 dpo i dag. (Men kan også være så lite som 7 dpo, med IKM på fredag eller lørdag. Så regner meg ikke som over ikm evt før søndag eller så.)
Heller ingen spotting ved dobesøk enda, men heller ingen positiv test. Symptomfri er jeg også.

Har dere hørt noe om prøven til gubben?

Har dere hørt noe om prøven til gubben?

Nei.. Tullingen sendte sms til legekontoret istedenfor å ringe. Blææh. Men han skal innom i morgen da.

Hva mener du med "ingen positiv test"? Har du tatt en test eller ikke? :):)

Neida. Han hadde enda ikke spurt :p

Menmen. Mulig IKM nr 2.. Fremdeles ingen spotting da :p Men er mulig jeg kun bare er 8 dpo i dag. Har ikke testet i dag. Sparer det til i morgen. :)
Med NULL strek i går, ville jeg tvilsomt fått noe sterk strek i dag uansett :p

Symptomer..? Vel, jeg merker luktesansen er veldig påslått. Men jeg kjenner jeg holder på å bli syk, så kan hende luktesansen er veldig PÅ før den går i dass :p

Neida. Han hadde enda ikke spurt :p

Menmen. Mulig IKM nr 2.. Fremdeles ingen spotting da :p Men er mulig jeg kun bare er 8 dpo i dag. Har ikke testet i dag. Sparer det til i morgen. :)
Med NULL strek i går, ville jeg tvilsomt fått noe sterk strek i dag uansett :p

Symptomer..? Vel, jeg merker luktesansen er veldig påslått. Men jeg kjenner jeg holder på å bli syk, så kan hende luktesansen er veldig PÅ før den går i dass :p
Men herregud så frustrerende! :P er han ikke nysgjerrig selv??

Har han ringt eller?!?!:hilarious:

Stakkars, han er sikkert i overkant nervøs for svaret....

Har han fått svar på prøven sin og har du testet noe mer?

Back
Topp