Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Nå syns jeg vi to burde få spire altså.. Lenge siden vi startet prøvingen i mai'15 nå :( :(

Forventet EL var vel egentlig den 5... Eller kanskje den 6. Spørs litt. Men siden jeg ikke temper eller tester lenger, så vet jeg jo ikke sikkert. Murrer i alle fall i eggstokkområdet nå, så godt mulig det er så sent som i dag til og med! La inn aksjer onsdagsmorgen og i dag. Det holder til å ha et snev av håp i alle fall :)
Legen til Sambo mente at det sikkert tok minst en uke før hun fikk resultatene, men hun skulle sende dem til ham når hun fikk dem i alle fall. Sa hun. Hun har ikke den beste hukommelsen, så.. Får få ham til å purre på dem om det går over to uker.

PP16, CD26. Er mellom 2-6 dpo. Har egentlig ikke peiling :P Så.. IKM blir tidligst på mandag, senest på lørdag. Haha.. I løpet av neste uke en gang da.

Ring og mas ! :D
Hvor? :S
De skulle sende resultatene via en slags database til legen. Legen mente selv det ville ta 1-2 uker før HUN fikk dem, og hun skulle da videresende til oss... :s

De skulle sende resultatene via en slags database til legen. Legen mente selv det ville ta 1-2 uker før HUN fikk dem, og hun skulle da videresende til oss... :s
Høres veldig ekstremt ut at det skal ta så lang tid...

Så tilbake i kalenderen her fra forrige gang, og 8 dager tok det til vi fikk svar på mannens prøve. Da ble svaret først sendt til min gyn så sendte hun svaret til oss :)

Høres veldig ekstremt ut at det skal ta så lang tid...

Ja, altså.. jeg ville forstått det om det ble levert med hest fra Bodø, men.. Alt går jo digitalt, og testene tar jo ikke såå lang tid.. så jeg skjønner ikke.

Så tilbake i kalenderen her fra forrige gang, og 8 dager tok det til vi fikk svar på mannens prøve. Da ble svaret først sendt til min gyn så sendte hun svaret til oss :)
8 virkedager eller 8 faktiske dager? Er vel på 9nde dagen nå. Men så er ikke legen hans sååå kjapp.....

8 virkedager eller 8 faktiske dager? Er vel på 9nde dagen nå. Men så er ikke legen hans sååå kjapp.....

Han tok prøven en tirsdag og svaret kom onsdagen uka etter :) så 8 kalenderdager :)

Han tok prøven en tirsdag og svaret kom onsdagen uka etter :) så 8 kalenderdager :)

Hmf :p
Jaja. Om det ikke er kommet innen neste mandag, får jeg be ham ringe legekontoret eller Bodø (Han som er sååå glad i å ringe).

Da har han gått med på å høre med legekontoret på mandag i alle fall! :)
Han må likevel ringe dit grunnet noe annet, så.. :p

Back
Topp