Ingen symptomer

Lite symptomer her og. Vi får nyte det mens vi kan. Om et par uker er vi stuptrøtte :p
 
Jeg har ingen. Hadde ikke det med nr 2 og nr 4 heller, mens med nr 1 og nr 3 spydde jeg hele tiden. Helt greit å ikke ha det, når jeg vet hva som kunne ha vært
 
Hvor langt er du på vei?
Symptomene mine kom snikende nå (6 uker) Har ikke merket noe før. Hadde håpet jeg slapp unna :oops:
 
Jeg er bare trøtt, så ikke så mange symptomer her heller. Har ikke uka da :p Ellers er det ikke så mye som tyder på graviditet enda, men det kommer vel etterhvert.
 
Jeg kjenner heller ingenting. Hadde jeg ikke testet positivt flere ganger hadde jeg ikke visst at jeg er gravid.
Det eneste som er anneredes er at jeg har litt dårligere appetitt, men ingen kvalme eller lignende. Gleder meg til legetimene så jeg får bekreftet liv :)
 
Jeg har heller ikke symptomer annet enn litt ømmere pupper enn vanlig. Veldig godt å ikke være noe kvalm, men kjedelig å ikke merke at man er gravid... :) Men får nyte det og den fine formen!!
 
Einaste symptomet eg har hatt hittil er litt ekstra trøtthet. Har lengta litt etter andre symptomer, men no har kvalmen komt for fult, å eg seie det bere.. om dåkke ikkje e kvalm, NYT det xsmile5
 
Jeg har mistet nesten alle symptomene mine :/ Det er både litt godt, og veldig skummelt :( blir glad hver gang det er tendenser til kramper nå.

Men regner med kvalmen kommer snart.
 
Back
Topp