Ingen symptomer

En tråd i 'Juni 2017' startet av Frk.meg, 13 Okt 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Frk.meg Flørter med forumet

flere her uten noen gravidsymptomer? Nesten så man vil ha det..

2. Nodro Første møte med forumet

Jeg er også helt uten. At være gravid uten symptomer får de til å føles veldig uvirkelig. Ønsker noe tegn på at det er noe der :)

3. Lillevesen246 Gift med forumet Novembergull 2017 Juligull2021

Jeg har veldig lite symptomer :/

4. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

Ikke så forferdelig mye jeg heller:)

5. LilleGull1517 Forumet er livet Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017

Lite symptomer her og. Vi får nyte det mens vi kan. Om et par uker er vi stuptrøtte :p

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  6. Håper <3 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Det må nytes, selv om man gjerne vil kjenne noe:happy:

7. Februarprinsesse16 Elsker forumet Sommerfuglene 2017

Har ingen :-o Kan ikke fatte det... :D

8. Frk.meg Flørter med forumet

Ja enig. Altså, jeg er glad jeg slipper kvalmen. Men litt ømme bryster hadde ikke gjort noe :p

9. Frk.meg Flørter med forumet

Hehe sant det :happy:

10. Frk.meg Flørter med forumet

Nei man føler seg ikke gravid når man ikke har noen. Men får bare prøve å nyte det.

11. Frk.meg Flørter med forumet

Du har rett :happy:

12. M.C.F Elsker forumet Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

Jeg har ingen. Hadde ikke det med nr 2 og nr 4 heller, mens med nr 1 og nr 3 spydde jeg hele tiden. Helt greit å ikke ha det, når jeg vet hva som kunne ha vært

• Liker Liker x 1
  13. FrkUtålmodig Flørter med forumet

Jeg har ikke så mye heller. Litt murringer der nede av og til og såvidt litt ømme bryster :)

14. ivfbabyjuni2017 Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Tro meg: vær glade for at dere ikke kjenner noe!!
    Jeg skulle gitt ganske mye for å ikke være sengeliggende hele dagen, uten krefter og heilt i svima av kvalme.

• Liker Liker x 2
  15. Nilen Gift med forumet Maiblomstene 2017 Aprilbarna`15 Sommerfuglene 2017

Hvor langt er du på vei?
    Symptomene mine kom snikende nå (6 uker) Har ikke merket noe før. Hadde håpet jeg slapp unna :oops:

16. Louboutin Glad i forumet Aprilbarna`15 Sommerfuglene 2017

Jeg er bare trøtt, så ikke så mange symptomer her heller. Har ikke uka da :p Ellers er det ikke så mye som tyder på graviditet enda, men det kommer vel etterhvert.

17. TKR90 Andre møte med forumet

Jeg kjenner heller ingenting. Hadde jeg ikke testet positivt flere ganger hadde jeg ikke visst at jeg er gravid.
    Det eneste som er anneredes er at jeg har litt dårligere appetitt, men ingen kvalme eller lignende. Gleder meg til legetimene så jeg får bekreftet liv :)

18. Moi77 Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Jeg har heller ikke symptomer annet enn litt ømmere pupper enn vanlig. Veldig godt å ikke være noe kvalm, men kjedelig å ikke merke at man er gravid... :) Men får nyte det og den fine formen!!

19. møkkete badeand Forelsket i forumet

Einaste symptomet eg har hatt hittil er litt ekstra trøtthet. Har lengta litt etter andre symptomer, men no har kvalmen komt for fult, å eg seie det bere.. om dåkke ikkje e kvalm, NYT det xsmile5

20. Hoppetau Gift med forumet Vi som prøver :) Novemberlykke 2018 Desemberlykke 2018 Sommerfuglene 2017

Jeg har mistet nesten alle symptomene mine :/ Det er både litt godt, og veldig skummelt :( blir glad hver gang det er tendenser til kramper nå.

Men regner med kvalmen kommer snart.

Del denne siden