Ingen symptomer

Jeg er gravid for første gang (uke 4+6), og har så og si ingen symptomer. Eneste er litt murring i ny og ne. Jeg må se på den positive graviditetstesten hver morgen for å minne meg selv på at jeg faktisk er gravid :)
 
Hei :) Sniker meg inn fra Mai 2017, hadde lite symptomer jeg også. Hadde kun ømme pupper! Fort å tenke og være bekymret, men det er jo vanlig det også :) Nå er jeg 8+0 og begynner å bli trett og småkvalm om jeg er sulten. Så bare nyt det og legg bekymringene til side :)
 
flere her uten noen gravidsymptomer? Nesten så man vil ha det..

Hei :) Jeg har igrunn veldig lite symptomer selv. Eller er litt usikker på om alt er symptomer på graviditet. Jeg har/har hatt veldig ømme pupper, vært veldig veldig trøtt, fryser veldig og ofte, hyppig dobesøk, og diaré(ikke så begeistra for det) og murringer/mensensmerter. Tror egentlig ikke diaré er et symptom da jeg hører mest om forstoppelse.
 
Diaré er nesten like vanlig som forstoppelse har jeg blitt fortalt og lest :)
 
Hei :) Sniker meg inn fra Mai 2017, hadde lite symptomer jeg også. Hadde kun ømme pupper! Fort å tenke og være bekymret, men det er jo vanlig det også :) Nå er jeg 8+0 og begynner å bli trett og småkvalm om jeg er sulten. Så bare nyt det og legg bekymringene til side :)
Okey :happy: godt å høre fra dere som er litt lenger på vei :happy:
 
Jeg er gravid for første gang (uke 4+6), og har så og si ingen symptomer. Eneste er litt murring i ny og ne. Jeg må se på den positive graviditetstesten hver morgen for å minne meg selv på at jeg faktisk er gravid :)
Ja man føler seg inne akkurat gravid. Hehe
 
Har heller ikke noe særlig med symptomer, litt murring av å til og bittelitt ømme bryster. Blir bekymret av å ha så lite symptomer:eek:
 
Sist svangerskap var jeg superdårlig. Kasta opp hver 2time hele døgnet. Denne gangen er jeg trøtt men ellers kjenner jeg ingenting.. ikke kvalm.. ingenting.. vet ikke hva som er værst.
 
Jeg kjenner heller ingenting. Hadde jeg ikke testet positivt flere ganger hadde jeg ikke visst at jeg er gravid.
Det eneste som er anneredes er at jeg har litt dårligere appetitt, men ingen kvalme eller lignende. Gleder meg til legetimene så jeg får bekreftet liv :)

Jeg også har litt dårligere appetitt. Ikke lyst på mat på vanlig måte. Jeg har også veldig lite tegn.. så gleder meg til å forhåpentligvis finne ut at alt er greit. Når får du sjekket det ut? Om 9 dager her.
 
Jeg kjenner ingen verdens ting nå.. føler meg virkelig ikke gravid! Kunne med glede ta imot kvalmen nå, for denne følelsen er ikke god :(
 
Jeg kjenner ingen verdens ting nå.. føler meg virkelig ikke gravid! Kunne med glede ta imot kvalmen nå, for denne følelsen er ikke god :(
Samme her, men jeg vil ikke være kvalm. Hadde det slik forrige gang, så jeg vet det er normalt :)
 
Jeg også har litt dårligere appetitt. Ikke lyst på mat på vanlig måte. Jeg har også veldig lite tegn.. så gleder meg til å forhåpentligvis finne ut at alt er greit. Når får du sjekket det ut? Om 9 dager her.
Skal til lege i morgen. Gleder meg og satser på at alt er som det bør være :) Da skal jeg heller nyte at jeg slipper å være uvel. Fint å se at det er såpass vanlig å ikke ha symptomer, ellers hadde jeg vært veldig engstelig tror jeg.
 
Jeg hadde det også slik sist svangerskap. Men er ikke enkelt å berolige seg med at det er normalt :p
Nei, det er en annen ting :p Men jeg tror vi skal prise oss lykkelige for å slippe kvalme :p
 
Back
Topp