Gode salg på babyutstyr

Anniemo

Glad i forumet
Aprillykke 2017
Kanskje vi kan tipse hverandre når vi finner ting på salg som kan være nyttige for flere?

Babybanden.no har salg nå med gode priser på mye forskjellig! Jeg har bestilt meg en ny vinterpose, Easygrow Nature, som er på tilbud til 1600kr (koster vel normalt 2400kr). Så de hadde gode priser på bl.a. noen bilstoler også.

Andre som har sett gode tilbud eller rabattkoder i det siste?
 
Kjøpte meg bilsete med base på 40 % jeg nå. Mimmis.no har mange gode tilbud de også, særlig på vogner
 
Så smart tråd! Da kan jeg lære meg litt hva som er verdt å kjøpe også :D
 
Kjøpte meg bilsete med base på 40 % jeg nå. Mimmis.no har mange gode tilbud de også, særlig på vogner
Mimmis har ofte veldig gode tilbud! Hvis du i tillegg registrerer bruker på Kickback og går via den siden når du handler, får du enda noen prosenter tilbake. Lurer på om det er 5,5%. Det kan en også bruke om en handler hos Lekmer for eksempel (som også ofte har gode tilbud).
 
For oss i Stavanger-området:
Nattåpent på Babyshop Kvadrat 18/10. -25% på valgfri vare (ikke Stokke, Babyzen, Lillelam, Uppababy)
 
Mimmis har ofte veldig gode tilbud! Hvis du i tillegg registrerer bruker på Kickback og går via den siden når du handler, får du enda noen prosenter tilbake. Lurer på om det er 5,5%. Det kan en også bruke om en handler hos Lekmer for eksempel (som også ofte har gode tilbud).
Signerer denne. Kjøpte hardbag til TFK vogna vår for bare 1200 kr! Heeeeerliiig!!
 
Babyjogger city elite duovogn (sportsvogn pluss bag) på tilbud på barnashus.no i dag for 5999.
 
  • Babybanden har 20% på BabyBjørn
  • 10% rabatt på alt hos Mimmis med kode MM225X, kun i dag
  • 25% på varer hos Babyshop fra 2.-5. nov for kundeklubbmedlemmer
Burde kanskje begynne å handle litt... :D
 
25 % på alle bilstoler og baser untatt Stokke hos Barnas Hus. Tror tilbudet var ut helgen.
 
11% rabatt på alle varer hos babybanden med rabattkode 1111, og 11% rabatt på alle varer hos Mimmis.no med rabattkode single. Hos Mimmis får en i tillegg tilbake 5,5% hvis en går via kickback.
 
Ikke rent baby, men 25% på Kappahl (hvor de har Newbie) nå om du er medlem, noe det lønner seg å være, de har ofte slike club days! :)
 
50% på nattøy på Polarnopyret!

(kom an damer, la oss holde liv i denne tråden!!)
 
Back
Topp