Gode salg på babyutstyr

Black Friday er vel førstkommende fredag. Pleier å være veldig gode tilbud, så et godt tips er å lage en liste over ting en uansett har tenkt å kjøpe, og hvor mye disse tingene vanligvis koster. Da er en klar til å slå til hvis de dukker opp på tilbud, og en er sikker på om det er et godt kjøp eller ikke.
 
Ja. Anbefaler blackfriday. I fjor fikk ei venninne 25% på hele vogn kjøpet. Var en tur på babyshop for å se litt hva vi trengte. Selgeren sa at det ikke blir tilbud på vogner på black friday, men på andre ting som bilstoler og "annet". Jeg er fast bestemt på å gjøre noen kupp ;)
 
50% på nattøy på Polarnopyret!

(kom an damer, la oss holde liv i denne tråden!!)
Skal hjelpe til med å holde liv i den når jeg begynner å tenke på å kjøpe inn til baby ;) her har jeg ikke kjøpt så mye som ett par sokker enda :p
 
Godt tilbud på Recaro Privia setet MED base på black week salget til Jollyroom idag!! Setet er kåret til Forbrukerrådets mest anbefalte isofix sete, løp å kjøp! :D
 
Godt tilbud på Recaro Privia setet MED base på black week salget til Jollyroom idag!! Setet er kåret til Forbrukerrådets mest anbefalte isofix sete, løp å kjøp! :D

Da er det besilt. Første ting jeg har kjøpt til babyen, hihi, det føles fint :D
 
  • Liker
Reactions: CSS
Gjelder det dyner også?
Fant det ikke på nettsiden deres.
Ble usikker på om det kanskje bare er lokalt her. Skrev litt fort i stad, men er i morgen på black friday det skal være tilbud. Usikker på om det gjelder dyner, men de pleier ha dynene også på tilbud da ;)
 
Ble usikker på om det kanskje bare er lokalt her. Skrev litt fort i stad, men er i morgen på black friday det skal være tilbud. Usikker på om det gjelder dyner, men de pleier ha dynene også på tilbud da ;)

bac704b3ba68d55fb491ff07a4095aaf


Dette har jeg sett fra metro senteret hvertfall
 
Back
Topp