Gode salg på babyutstyr

For dei som bur i Bergen/Åsane området, så får du 25% rabatt på valgfri bilstol på babyshop om du laster ned horisont appen :)
 
Det begynner å bli en del tilbud på vinterposer nå. Bestilte meg nettopp easygrow grandma til 1500 kr fra babybanden
 
25% på alt på venners venner dag på barnas hus i dag :) Trenger bare å være medlem i kundeklubben deres for å få rabatten :)
 
Nøstebarn har startet salget! Jeg elsker klærne derfra og har dermed slått på stortromma selv om jeg egentlig mener vi har kjøpt nok [emoji85]
 
Nøstebarn har startet salget! Jeg elsker klærne derfra og har dermed slått på stortromma selv om jeg egentlig mener vi har kjøpt nok [emoji85]
Huff, røyk på en smell der etter å ha lest ditt innlegg :p Ikke lenge siden jeg bestilte body, bukse og lue derfra, nå blei det en tykkere ulldress og lue til :) Måtte jo ha en utedress også ;)
 
  • Liker
Reactions: CSS
Nøstebarn har startet salget! Jeg elsker klærne derfra og har dermed slått på stortromma selv om jeg egentlig mener vi har kjøpt nok [emoji85]

Hei. Ser at før-priser ikke står oppgitt. Vet du hvor mye rabatt det er på de ulike tingene, sånn cirka? Hva prisnivået ligger på der til vanlig.
 
Nøstebarn har startet salget! Jeg elsker klærne derfra og har dermed slått på stortromma selv om jeg egentlig mener vi har kjøpt nok [emoji85]
Jeg slo også på stortromma :p Nå har hvertfall snuppa godt med ulltøy til høst/vinter!
 
  • Liker
Reactions: CSS
Mye gode tilbud på babybanden akkurat nå :)
 
Babydag på barnas hus i morgen, onsdag. Noen spm har tenkt å handle da?

Skulle gjerne hatt nytt lammeskinn på tilbud.. Men nå er jeg stuck her så det utgår :p

Mangler også et par helsetepper.. og skulle gjerne hatt noen håndduker selv om de ikke er på tilbud..
 
Skulle gjerne hatt nytt lammeskinn på tilbud.. Men nå er jeg stuck her så det utgår :p

Mangler også et par helsetepper.. og skulle gjerne hatt noen håndduker selv om de ikke er på tilbud..

Kan du ikke nettshoppe på barnashus på tilbud? Du får sende mannen eller moren din :)
 
Back
Topp