<3 IKM uke 42 <3

Takk for svar :)
Teste date på fredag morgen eller?

Hehe, hadde egentlig tenkt å vente til datoen FF satte for testing, dvs. den 22. Men nå skal vi på hyttetur med to vennepar, kunne gjerne ha tenkt meg en kaffe med baileys eller to dersom jeg IKKE har en spire i magen å ta hensyn til, så la gå da! Særdeles vanskelig å overtale, ikke sant? :p

That´s a date! ;)

Hehe, hadde egentlig tenkt å vente til datoen FF satte for testing, dvs. den 22. Men nå skal vi på hyttetur med to vennepar, kunne gjerne ha tenkt meg en kaffe med baileys eller to dersom jeg IKKE har en spire i magen å ta hensyn til, så la gå da! Særdeles vanskelig å overtale, ikke sant? :p

That´s a date! ;)

Det hadde jeg egentlig tenkt til også, og jeg har ingen unnskyldning i det hele tatt, annet at det hadde vært hyggelig for mannen å fått vite det før han reiser bort en uke.
Vil liksom ikke si det på sms eller telefon

Woho.. går fort til fredagsmorgen

Det hadde jeg egentlig tenkt til også, og jeg har ingen unnskyldning i det hele tatt, annet at det hadde vært hyggelig for mannen å fått vite det før han reiser bort en uke.
Vil liksom ikke si det på sms eller telefon

22.? Det er jo veldig lenge til. Min Ovia sier jeg skal test om der dager. Altså søndag 16

Woho.. går fort til fredagsmorgen

Takk for svar :)
Teste date på fredag morgen eller?

That´s a date! ;)

Jeg slenger meg på!! :D :D

Jeg slenger meg på!! :D :D

Hurraaaaaa! :happy093

Må ikke gjøre det så lett for meg da, å skulle feige ut... :smiley-ashamed005 :smiley-angelic008

Jeg kvier meg jeg også og kommer også til å vente på ikm. Drittlei blendahvite tester :hungover: Hadde vært kult om du ble gravid denne gangen som du venter med tester da ;-)

Fått med deg dette, Mirasi? Jeg ble spurt om å teste på FREDAG allerede, og klarte ikke å si nei. :smiley-angelic006 Joine du også? :smiley-angelic002

Hvor mange dpo er dere?
Hvilken dpo vil dere starte å teste?
Jeg er 3 dpo i dag (onsdag) og vil starte å teste 7 dpo søndag 16.oktober..! :) :) :) ❤️

Hurraaaaaa! :happy093

Må ikke gjøre det så lett for meg da, å skulle feige ut... :smiley-ashamed005 :smiley-angelic008

Fått med deg dette, Mirasi? Jeg ble spurt om å teste på FREDAG allerede, og klarte ikke å si nei. :smiley-angelic006 Joine du også? :smiley-angelic002

Det er lov å feige ut altså, hvis du ikke er klar, jeg lover å ikke bli sint :P

8 dpo:hilarious::hilarious::hilarious:

Men har ved de to siste svangerskapene fått positiv test da, så merker at jeg faktisk har forventninger :p

Så spennende.
Jeg bare føler det på meg at jeg er gravid. I kveld har jeg hatt så sensitive eller ømme nipler, sengetøyet føles ut som skjærer i dem.. haha:) og små vondt i bekkenet
Finner dere noen symptomer om dere leter?

Lambi83, hvilken pp er dere på?

Så spennende.
Jeg bare føler det på meg at jeg er gravid. I kveld har jeg hatt så sensitive eller ømme nipler, sengetøyet føles ut som skjærer i dem.. haha:) og små vondt i bekkenet
Finner dere noen symptomer om dere leter?

Lambi83, hvilken pp er dere på?

Ikke mer enn PP2, knis!!:hilarious: Men før vi begynte å prøve på nr. 3, altså dette barnet, så har vi blitt gravide på tre av fem PPer, så må innrømme at jeg for forventninger om å bli gravid fort! Karma kommer vel og biter meg i rumpa nå :P

Hvor mange dpo er dere?
Hvilken dpo vil dere starte å teste?
Jeg er 3 dpo i dag (onsdag) og vil starte å teste 7 dpo søndag 16.oktober..! :) :) :) ❤️
Vet ikke hvor mange DPO jeg er;eller om jeg I det hele tatt er I dpo - land. Cd 20;og ikke hatt noen positive EL-Tester. ..kun peak; low så peak igjen. Grønnere ifht dette nå enn før e begynte å el-teste:rolleyes::rolleyes: på ovia stod det først at den grønne perioden starta 02 denne mnd;etter El tester ble den flytta til start 08...Hva hadde dere kloke hoder tenkt??:):)

Hohohoho :P Håper på det ja :D Blir nok å svi av min første test på tirsdag :P Såå spent! Nårtid skal du starte å teste?
JA! Du må bli her! Kan jo hende du begynner å teste samtidig med oss andre i uke 42! ;) Bra du og mannen fikk skværet opp og lagt inn aksjer allikevel i helga. Måtte dere ha truffet gullegget etter sminkesex'n! :D

Back
Topp