<3 IKM uke 42 <3

Tiden går veldig sakte her og! Jeg er 6 dpo og synes kroppen er rar om dagen.. Mye murringer og stikking i både mage og korsrygg. Det kan sikkert skyldes andre ting og...røyk på en test i dag da.. Litt tidlig men klarte ikke holde meg:hilarious::hilarious: hvit som snø .

Har du symptomer ?

Altså, jeg har gått på testesmell x antall ganger tidligere, blir overrasket hvis jeg ikke blir det denne gangen og :P
Nei, ikke noe spesielle symptomer! Savner faktisk symptomer fra dpo som jeg pleier å ha, blant annet "influensafølelse" 1 og 2 dpo...ingenting denne gangen! Håper at jeg faktisk har hatt EL :rolleyes:

Men skal du fortsette å teste fremover?? :D

Begynte å blø litt nå, håper det er festeblødning men kjenner jeg ikke har helt trua :/

Altså, jeg har gått på testesmell x antall ganger tidligere, blir overrasket hvis jeg ikke blir det denne gangen og :p
Nei, ikke noe spesielle symptomer! Savner faktisk symptomer fra dpo som jeg pleier å ha, blant annet "influensafølelse" 1 og 2 dpo...ingenting denne gangen! Håper at jeg faktisk har hatt EL :rolleyes:

Men skal du fortsette å teste fremover?? :D

Ja enig. Tror jeg må gjennom et par pp til før jg slutter å pine meg selv med så tidlig testing altså. Har du grunn til å tro at du ikke har hatt el ?

Håper vare det er festeblødning. Det hadde jeg i forrige svangerskap.

Det er jo tidlig å få mens enda. Bruker du å ha stabil syklus?
Den har vært stabil i det siste :) hadde en MA i juli, så etter den så har den vært stabil altså! Hadde en slik blødning sist pp og, men da hadde jeg mest sannsynlig en kjemisk!

ImageUploadedByBV Forum1476125084.739159.jpg
Jeg har fulgt med her hver eneste dag. Aldri bidratt, men satt så stor pris på alt dere har lært meg. Jeg er i pp3. Vi har ett barn fra før. Hun satt på pp3/pp4 (litt usikker).

Hver pp har jeg dølt meg gravid. Temper ikke og bruker ikke el-tester. Stabil syklus på 28-30 dager.

Denne pp har jeg IKKE hatt ømme pupper (så langt) og fikk masse gul/slimete/lotionaltig utflod 1-4 dpo. Dette er nytt. Tok denne i dag 7dpo

Klem til dere damer

Ja enig. Tror jeg må gjennom et par pp til før jg slutter å pine meg selv med så tidlig testing altså. Har du grunn til å tro at du ikke har hatt el ?

Neida, egentlig ikke. Men har kan liksom aldri vite helt 100% uten å ha tatt en blodprøve... Men forsett å pin deg selv og legg gjerne ut bilde hvis du trenger et ekstra sett med øyneo_O :D

Bare jeg som nesten kvier meg for å teste her? :P Skal holde meg til datoen FF har satt for testing, 22. oktober dersom ikke den fæle furien har dukket opp innen den tid, og det håper jeg jo selvfølgelig ikke! ;) Er mer spent på dere andres GT´er, så test i vei og vis bilder da! :D

Bare jeg som nesten kvier meg for å teste her? :p Skal holde meg til datoen FF har satt for testing, 22. oktober dersom ikke den fæle furien har dukket opp innen den tid, og det håper jeg jo selvfølgelig ikke! ;) Er mer spent på dere andres GT´er, så test i vei og vis bilder da! :D

Jeg kvier meg jeg også og kommer også til å vente på ikm. Drittlei blendahvite tester :hungover: Hadde vært kult om du ble gravid denne gangen som du venter med tester da ;-)

Back
Topp