symptom tråd!

Rart spm, men er det mange som får mye frysninger? Og da spesielt i brystområdet ?
Føler ikke jeg kan være borti puppene eller kle av meg uten at jeg får frysninger og de blir kjempe harde.

Pleier ikke være sånn til vanlig.
Får sikkert dette 30 ganger for dagen. :)
Har du barn fra før? Jeg får litt sånn småfrysninger i brystene av og til (uten at de blir harde), og følelsen minner meg litt om begynnende brystspreng - bare mye mildere. Jeg er ikke øm eller har merket noe endring i str. Men bare disse frysningene som du sier. Hvis du har barn fra før (ammet tidligere) så vet du kanskje hva jeg mener? Hvis ikke, så er det kanskje forklaringen på hvorfor det føles slik? :p :)
 
Blitt mere og mere kvalm nå på slutten av uke 5, begynnelsen av uke 6. Må spise jevnt og smått hele dagen hvis ikke blir det mye verre. Har vært løs i magen denne uken, mye luft (beklager) er det flere som har kjent det?
Kan være våken flere timer på natta hvis jeg først våkner, var slik sist gang også kjipt når man jobber både dag, kveld og natt. Har en del murringer
 
Og da var kvalmen på plass her også...:wtf: Men skal vel i grunn ikke klage, det er vel i og for seg et godt tegn:happy:
 
Fryser så siiinnsykt i dag! Kjennes ut som om jeg har vært ute en iskald vinterdag i altfor lite klær. :( Har på meg tykk fleecegenser, ullsokker og har pakket meg inn i et enda tykkere pledd, men finner ikke varmen. Tror jeg må lage meg noe varmt å drikke og, for dette er virkelig ikke behagelig! :(
 
Fryser så siiinnsykt i dag! Kjennes ut som om jeg har vært ute en iskald vinterdag i altfor lite klær. :( Har på meg tykk fleecegenser, ullsokker og har pakket meg inn i et enda tykkere pledd, men finner ikke varmen. Tror jeg må lage meg noe varmt å drikke og, for dette er virkelig ikke behagelig! :(
Den siste uka har jeg to netter lagt med fullt påkledd (joggebukse og genser), og sovet gjennom natta med alle klærne på. Så du er ikke alene ;)
 
Den siste uka har jeg to netter lagt med fullt påkledd (joggebukse og genser), og sovet gjennom natta med alle klærne på. Så du er ikke alene ;)
Jeg sover nå med ullsokker :p
 
Her har kvalmen startet for fullt, like fælt hver gang. :arghh:
 
Sinnssykt trøtt og mye menssmerter. Lurte meg innom jordmor på jobben i dag som kunne forsikre meg om at "alt" er normalt Ellers litt kvalm, luftsmerter og ømme pupper
 
Litt luft, trøtt og ømme brystvorter:( og bekkenløsning... men ellers føler jeg meg veldig lite gravid :( litt bekymret faktisk.. godt jeg skal til ul til uka
 
Litt luft, trøtt og ømme brystvorter:( og bekkenløsning... men ellers føler jeg meg veldig lite gravid :( litt bekymret faktisk.. godt jeg skal til ul til uka
Du har jo masse symptomer. Jeg er bare litt oppblåst og trøtt :)
 
Nei det jeg også prøver å trøste meg med:) dette er stikk motsatt av sist ihvertfall! Hvertfall foreløbig
Du får håpe du ikke blir kvalm da. Ingenting er bedre ;)
 
Akutt lyst på 7up! Kjenner lukten av det til og med! Tror jeg må på butikken. :p
 
Akutt lyst på cheeseburger fra McDonalds! Og jeg som egentlig ikke liker mat fra McDonalds i det hele tatt.. :p
 
Har utrolig ømme pupper .

Fikk en låsning i korsryggen da jeg tok meg på skoene idag tidlig. Au! Er fryktelig redd for at det kan være en begynnelse på bekkenløsning. Jeg er bare 4+3. Forrig svangerskap hadde jeg alvorlig bekkenløsning og var 100% sykemeldt allerede i uke 19.

Jada, vi får se hva som skjer fremover.
 
Jeg testet positivt i går og i dag, og jeg testet pga vondt i magen (som da jeg var gravid med jenten min).
Når jeg tenker over det fikk jeg plutselig lyst på leverpostei igjen den siste uka (noe jeg har hatt dilla på de to andre gangene og). Og jeg kan jammen bli sint :p
 
Back
Topp