Hahah dævverMåtte befruktningsgudene være med oss alle!!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah dævverMåtte befruktningsgudene være med oss alle!!![]()
![]()
Jeg kvier meg jeg også og kommer også til å vente på ikm. Drittlei blendahvite testerHadde vært kult om du ble gravid denne gangen som du venter med tester da ;-)
Siden EL kom litt senere enn forventet så havner jeg inne på IKM 43! Men vil gjerne henge her også hvis det er greit? er liksom her jeg har fulgt med![]()
Siden EL kom litt senere enn forventet så havner jeg inne på IKM 43! Men vil gjerne henge her også hvis det er greit? er liksom her jeg har fulgt med![]()
Okeeey....litt hjelp her...er nå på cd 18;ingen tegn til El. ..har testa siden cd 8/9...bare fått peak/svak strek...var litt sterkere rundt cd 14/15;men fortsatt ikke sterk nok....og nå cd 18 er det svakere igjen...noen som har peiling??Hmmm. ...
Sitter og tenker på at det er flere av oss på denne gruppen som innen halvannen uke står med en positiv graviditetstest i hånda!!! Ganske sjuktOg sååååå spennende!!!!!
![]()
Okeeey....litt hjelp her...er nå på cd 18;ingen tegn til El. ..har testa siden cd 8/9...bare fått peak/svak strek...var litt sterkere rundt cd 14/15;men fortsatt ikke sterk nok....og nå cd 18 er det svakere igjen...noen som har peiling??Hmmm. ...
Takk for svarEnten så har du gått glipp av LH toppen eller så har du ikke hatt EL enda. Temper du??
Takk for svarBilder? Har du testet én gang for dagen eller flere ganger? Av og til kan det bare være et bittelite vindu, så hvis du har testet kun én gang om dagen, så kan det hende du har mistet åpninga for positiv test. Dersom dere har lagt inn aksjer i denne perioden uansett positiv test eller ikke (hvilket dere har gjort?), så tror jeg ikke det er til bekymring at du ikke testet positivt.![]()
Flere som har begynt å jakte på symptomer allerede? Jeg er håpløs...![]()
Stikkinger i magen og underlivet.. og sulten! Usikker på dpo, men kun noen få dager.. kan jo ikke være mulig med slike symptomer?! Skjønner jo at det sannsynligvis er fordi jeg kjenner ekstremt godt etterJa gjett om. Har testet i to dager og jeg....og er bare 7dpo
Hvilk symptomer har du?
Hva med deg?Hehe, takk men det spørs ja. Gjorde det sist PP også, da rakk jeg å svi av en test, før TR kom forsinket med et brak par dager etterpå etter flere dager med spotting. Syklusen er ute og sykler etter SA i juli, så den har blitt forlenget med noen dager.
Kult om DU hadde blitt gravid denne PP'n hvis du skal være flink og vente med testing til IKM!![]()
Stikkinger i magen og underlivet.. og sulten! Usikker på dpo, men kun noen få dager.. kan jo ikke være mulig med slike symptomer?! Skjønner jo at det sannsynligvis er fordi jeg kjenner ekstremt godt etterHva med deg?