• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Oktober 2016

Status
Stengt for ytterligere svar.
Da er jeg ruger nok en gang! Første embryo klarte seg ikke etter opptining, men nr. 2 gikk bra og ble satt inn. To igjen på frys. Men skjønner ikke helt hvorfor de setter inn todagers embryo i stedet for tredagers. Trodde de var "bedre" jo flere dager de hadde fått på seg??
Uansett, nå MÅ det feste seg! :)

Her har det skjedd mye på kort tid. Gratulerer til alle rugere og lykke til alle dere som har hatt uttak/innsett. <3

Idag fikk jeg endelig mensen på cd 39. Starter opp på sprøyter imorgen og kort regime for første gang. Måtte det skje et under på aller siste forsøk. :)

Da er uttak overstått og fikk ut hele 23 stk. Er rimelig sliten nå og dessverre får jeg ikke innsett da det er stor fare for overstimulering. Må gå på blodfortynnende frem til neste mens. Alle eggene blir dyrket frem til fredag også blir de fryst ned. Forhåpentligvis blir det fryseforsøk da i november.
Hva er egentlig overstimulering?

Fytti som kroppen sliter på sprøytene.. så vondt i rygg/eggstokker og så sliten at jeg snart skal i seng, for ikke å begynne å grine.. de siste to timene på jobb var håpløse :( gubben er i USA, godt jr er snill med mamman sin :)
Hørte forresten noen som snakka noe om dårligere sædkvalitet ved flyturer? Noen som har peiling?

Da er uttak overstått og fikk ut hele 23 stk. Er rimelig sliten nå og dessverre får jeg ikke innsett da det er stor fare for overstimulering. Må gå på blodfortynnende frem til neste mens. Alle eggene blir dyrket frem til fredag også blir de fryst ned. Forhåpentligvis blir det fryseforsøk da i november.

Jøss! 23 stk. Forstår godt at du er sliten. Krysser fingrene for fryseforsøk i november :)

Da har jeg vært hos gynekologen, og der telte de hele 18 egg. Fem av disse var 16-18 mm. Ingen overraskelse for meg, har hatt noe smerter i underlivet de siste tre dagene + har PCOS. Skal sette Ovitrelle i kveld, og det blir egguttak på onsdag. Er veldig spent, vår første IVF forsøk :)

Vi får krysse fingrene for at eggene er av god kvalitet.

Ringte inn mens i dag. Har gledet meg sånn til å begynne, men fikk den slående beskjeden at det er utsatt på ubestemt tid pga legestreiken. Er så lei meg og knust... Enda mer venting Så da må jeg nok melde meg ut her

Da har jeg vært hos gynekologen, og der telte de hele 18 egg. Fem av disse var 16-18 mm. Ingen overraskelse for meg, har hatt noe smerter i underlivet de siste tre dagene + har PCOS. Skal sette Ovitrelle i kveld, og det blir egguttak på onsdag. Er veldig spent, vår første IVF forsøk :)

Vi får krysse fingrene for at eggene er av god kvalitet.

Lykke til :) Krysser fingrene for dere:shy:

Ringte inn mens i dag. Har gledet meg sånn til å begynne, men fikk den slående beskjeden at det er utsatt på ubestemt tid pga legestreiken. Er så lei meg og knust... Enda mer venting Så da må jeg nok melde meg ut her

Ånei! :eek:
Hvor var dette?

Nei, så kjipt! Føler virkelig med deg. Så utrolig frustrerende å gå og vente og vente:( Krysser fingrene for at streiken snart er over så du kan starte!

Hva er egentlig overstimulering?

Dersom du får veldig mange store eggposer under stimulering så vil disse lekke væske ut til bukhulen og det kan være ganske smertefullt. I verste fall kan man risikere sykehusinnleggelse hvor de må tappe ut denne væsken.

Her har det skjedd mye på kort tid. Gratulerer til alle rugere og lykke til alle dere som har hatt uttak/innsett. <3

Idag fikk jeg endelig mensen på cd 39. Starter opp på sprøyter imorgen og kort regime for første gang. Måtte det skje et under på aller siste forsøk. :)

Hurra for at du er igang! Lykke til! :-) :-)

Da er jeg ruger nok en gang! Første embryo klarte seg ikke etter opptining, men nr. 2 gikk bra og ble satt inn. To igjen på frys. Men skjønner ikke helt hvorfor de setter inn todagers embryo i stedet for tredagers. Trodde de var "bedre" jo flere dager de hadde fått på seg??
Uansett, nå MÅ det feste seg! :)

Gratulerer så mye og lykke til! :-)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp