Oi! Såpass! Håper på mange fine egg på frys, kanskje de fryser noen til blasto da?
Klem til deg![]()
Tusen takk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Såpass! Håper på mange fine egg på frys, kanskje de fryser noen til blasto da?
Klem til deg![]()
Venter på inseminasjon, men mannen måtte igjen levere 2 prøver.. Får håpe neste er bedre. Sist var første ekstremt dårlig/ubrukelig, mens neste var veldig fin. Drama drama![]()
Det var det jeg visste! Gratulerer så mye!![]()
![]()

Venter på inseminasjon, men mannen måtte igjen levere 2 prøver.. Får håpe neste er bedre. Sist var første ekstremt dårlig/ubrukelig, mens neste var veldig fin. Drama drama![]()
Dette skjer igjen, altså?! Snakk om drama jaLykke til!
Hva er egentlig overstimulering?Da er uttak overstått og fikk ut hele 23 stk. Er rimelig sliten nå og dessverre får jeg ikke innsett da det er stor fare for overstimulering. Må gå på blodfortynnende frem til neste mens. Alle eggene blir dyrket frem til fredag også blir de fryst ned. Forhåpentligvis blir det fryseforsøk da i november.
Da er uttak overstått og fikk ut hele 23 stk. Er rimelig sliten nå og dessverre får jeg ikke innsett da det er stor fare for overstimulering. Må gå på blodfortynnende frem til neste mens. Alle eggene blir dyrket frem til fredag også blir de fryst ned. Forhåpentligvis blir det fryseforsøk da i november.
Da har jeg vært hos gynekologen, og der telte de hele 18 egg. Fem av disse var 16-18 mm. Ingen overraskelse for meg, har hatt noe smerter i underlivet de siste tre dagene + har PCOS. Skal sette Ovitrelle i kveld, og det blir egguttak på onsdag. Er veldig spent, vår første IVF forsøk
Vi får krysse fingrene for at eggene er av god kvalitet.

Ringte inn mens i dag. Har gledet meg sånn til å begynne, men fikk den slående beskjeden at det er utsatt på ubestemt tid pga legestreiken. Er så lei meg og knust... Enda mer venting Så da må jeg nok melde meg ut her
Nei, så kjipt! Føler virkelig med deg. Så utrolig frustrerende å gå og vente og venteRingte inn mens i dag. Har gledet meg sånn til å begynne, men fikk den slående beskjeden at det er utsatt på ubestemt tid pga legestreiken. Er så lei meg og knust... Enda mer venting Så da må jeg nok melde meg ut her
Hva er egentlig overstimulering?
Her har det skjedd mye på kort tid. Gratulerer til alle rugere og lykke til alle dere som har hatt uttak/innsett. <3
Idag fikk jeg endelig mensen på cd 39. Starter opp på sprøyter imorgen og kort regime for første gang. Måtte det skje et under på aller siste forsøk.![]()
Da er jeg ruger nok en gang! Første embryo klarte seg ikke etter opptining, men nr. 2 gikk bra og ble satt inn. To igjen på frys. Men skjønner ikke helt hvorfor de setter inn todagers embryo i stedet for tredagers. Trodde de var "bedre" jo flere dager de hadde fått på seg??
Uansett, nå MÅ det feste seg!![]()
Fikk hentet ut 11 egg i dag. Spennede dager i vente![]()