Utstyr

Så fin! Heg har også tengt å kjøpe denne vogna :) men ser det er to forskjellige dekk på de understellene som har svingbare fremhjul. Hva er forskjellen, og grunnen til att du har valgt de du har valgt? :)
Hvor har du tenkt å bruke vognen. Hvis du skal gå turer på ulendt terreng er det ikke anbefalt med svinghjul. Vi har emmaljunga med faste hjul pga det ble anbefalt av forhandler. Vi vurderte også svinghjul en periode. Men det fine med emmaljunga er jo at man kan lage akkurat den vognen man ønsker. Men greit å prøve i butikken
 
Shoppet litt pysjer på salg :)
90202f94c816b0603f3ef93a23be8cff
40a5cc0a16c339f858e55acdf066fba6
92b971a32c35699f2f93199833a8044d
 
Kjøpte denne ullbodyen i dag received_10153869471700079.jpeg
 
Jupp. Men de er merket så det er ikke noe problem å skille de fra mine egne og blir det flekker er det også ok. Har allerede diskutert det med bestisen :)
Så bra da :) vi har ingen å låne/ arve fra :) sist fikk vi tilfeldigvis noen sekker med klær fordi mine svigerforeldre kjente noen og min bror kjente noen som tilfeldigvis skulle kvitte seg med klær. Men vi har mye klær etter storebror da som vi kan bruke :) men har kjøpt litt ekstra nytt denne gangen :) men brukt mer på henne allerede sammenlignet med broren :p men vi lånte ting da. Når vi er ferdig med tingene skal de videre til min samboers kusine. Hun prøver å bli gravid :)
 
Så bra da :) vi har ingen å låne/ arve fra :) sist fikk vi tilfeldigvis noen sekker med klær fordi mine svigerforeldre kjente noen og min bror kjente noen som tilfeldigvis skulle kvitte seg med klær. Men vi har mye klær etter storebror da som vi kan bruke :) men har kjøpt litt ekstra nytt denne gangen :) men brukt mer på henne allerede sammenlignet med broren :p men vi lånte ting da. Når vi er ferdig med tingene skal de videre til min samboers kusine. Hun prøver å bli gravid :)
Både kjekt og hyggelig med låne/arveklær :) De ser jo ubrukte ut disse små størrelsene. Det er jo veldig gøy å kjøpe nytt, men jeg prøøøver å begrense meg hehe..
 
Både kjekt og hyggelig med låne/arveklær :) De ser jo ubrukte ut disse små størrelsene. Det er jo veldig gøy å kjøpe nytt, men jeg prøøøver å begrense meg hehe..
Sant nok :) sist kjøpte vi veldig lite nytt selv og da følte jeg egentlig at jeg gikk glipp av mye. Jo mindre de er jo kjekkere er shoppingen. Men er dyrt å kjøpe alt nytt så er jo viktig med en balanse. Derfor har jeg gjort det mer denne gangen. Er ikke alltid man får klær som man selv ville valgt :)
 
Pakke fra ebay received_10153874918045079.jpeg received_10153874918085079.jpeg
 
Back
Topp