Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser du noe fremtid I den plassen da? Altså tror du at du får mulighet for høyere stilling etterhvert?Drømte om fast jobb etter utdannelse. Har 5 jobber som ringevikar hvor bare en er som det jeg er utdannet som
Ånei den er kjip! Men flink som fulgte drømmenDrømte om å jobbe med hester. Gjorde det i mange år, men måtte slutte pga astma og allergi.
Nå jobber jeg i butikk.
Bare medlever. Og det vil jeg ikke når jeg har barn.Ser du noe fremtid I den plassen da? Altså tror du at du får mulighet for høyere stilling etterhvert?![]()
Hæ?Bare medlever. Og det vil jeg ikke når jeg har barn.
Medlever -> jobbe i 3 dager og ha fri i 7, jobbe i 4 dager og ha fri i 7. Eller jobbe 14 dager og ha fri i 14 dager.
Åjaa der lærte jeg noe nyttMedlever -> jobbe i 3 dager og ha fri i 7, jobbe i 4 dager og ha fri i 7. Eller jobbe 14 dager og ha fri i 14 dager.
Da bor man sammen med de som bor på institusjon og fungerer som en forelder på en måteÅjaa der lærte jeg noe nyttSkjønner at det ikke frister når man har barn
![]()
Ahaa jeg skjønnerDa bor man sammen med de som bor på institusjon og fungerer som en forelder på en måtedet blir litt mye ja :/
Høres ut som en spennende jobb det daHar aldri hatt noen stor drøm utenom å ha fast jobb. Jobber nå på colorline
liker jobben min.Høres ut som en spennende jobb det da![]()
Ja det er knskje sant detliker jobben min.spennende er vel kanskje å ta i, de 7 dagene i året vi for sjø er jo litt mer "spennende" en hverdagen ellers
![]()