Drøm vs reality

Flareon

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Hva drømte du om og bli og hvor jobber du nå ? :)

Drømte om fast jobb etter utdannelse. Har 5 jobber som ringevikar hvor bare en er som det jeg er utdannet som

Drømte om å jobbe med hester. Gjorde det i mange år, men måtte slutte pga astma og allergi.
Nå jobber jeg i butikk.

Drømte om fast jobb etter utdannelse. Har 5 jobber som ringevikar hvor bare en er som det jeg er utdannet som
Ser du noe fremtid I den plassen da? Altså tror du at du får mulighet for høyere stilling etterhvert?:p

Medlever -> jobbe i 3 dager og ha fri i 7, jobbe i 4 dager og ha fri i 7. Eller jobbe 14 dager og ha fri i 14 dager.
Åjaa der lærte jeg noe nytt :D Skjønner at det ikke frister når man har barn :(

Åjaa der lærte jeg noe nytt :D Skjønner at det ikke frister når man har barn :(
Da bor man sammen med de som bor på institusjon og fungerer som en forelder på en måte :) det blir litt mye ja :/

Har aldri hatt noen stor drøm utenom å ha fast jobb. Jobber nå på colorline

liker jobben min. ;) spennende er vel kanskje å ta i, de 7 dagene i året vi for sjø er jo litt mer "spennende" en hverdagen ellers;)
Ja det er knskje sant det :) Men viktigest er som du sier at man trives på arbeidsplassen sin! :)

Jeg hadde lenge planner om å bli maler, drev mye med oil paint og vannmaleri...

Men jobber i dag som Produkt manager med Master grad i finans - næsten det samme :woot:

Ville veldig gjerne bli veterinær og blomsterdekoratør. Endte opp som ufør....

Ønsket å jobbe med barn, og det gjorde jeg også siden jeg var 16 som dagmamma og i bhg. Men dessverre etter 15 år holdt ikke helsa lenger, og er nå ufør :(

Back
Topp