HeheKjenner følelsenHvor mange dpo er du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheKjenner følelsenHvor mange dpo er du?
Tempen gikk opp igjen i dag. Ikke så mye antydning til strek på dagens test.
Vis vedlegget 200576
Wæææ gratulererDagens test!!
Etter 3 minutter, innenfor tidsfristenVis vedlegget 200545
Etter 15 minutter, etter tidsfristen
Vis vedlegget 200546
TaakkWæææ gratulerer![]()
Ja kan slenge m bilde av testene siste dagene(7dpo er tatt 3 timer etter siste dotur)Så spennendeVil du dele bilde av testen?
![]()
Absolutt lov å deppe. Kjøp inn masse sjokolade og godteriTr her ogsåOg så tre dager for tidlig.. Hmm, gått fra 28/29 cd til 25 cd denne pp. Jeg trodde jeg hadde gått glipp av el, men med disse "resultatene" traff vi faktisk. Nesten enda mer skuffende at tr kom da. Det er jo bare pp3, men over 4 mnd siden SA og 6 mnd siden MA, og over ett år siden vi startet å prøve. Ville egentlig vært gravid i fjor!
Også er det denne måneden jeg trodde jeg skulle fått mitt første barn.. Det er lov å deppe litt da?
Gratulerer så mye til alle med positiv test!Til oss andre får vi håpe det klaffer neste gang!
Ja kan slenge m bilde av testene siste dagene(7dpo er tatt 3 timer etter siste dotur)
6-7-8 dpo dette
Vis vedlegget 200651
Er det ?Disse er det da helt klart noe på![]()
Ser en fin strek på den øverste testenJa kan slenge m bilde av testene siste dagene(7dpo er tatt 3 timer etter siste dotur)
6-7-8 dpo dette
Vis vedlegget 200651
Er det ?![]()
Ser blendahvit ut for min del på bildet i alle fall.Vis vedlegget 200698 Kanskje det endelig er vår tur? Har hatt noe som kan være symptomer og fikk en veldig svak strek i kveld... ikke så lett å se på bilde men jeg synes den ser rosa ut i virkeligheten.
Når det går over 6 mnd kan noe være galt. Jeg hadde tatt turen til gynekolog for å sjekke.Flott, 11 DPO og TR kan komme når som helst (kjenner på kroppen at den er nær).
Tok en test idag som var så hvit at jeg nesten ble blendet... blæ !!
Da avsluttes snart pp6, å jeg har prøvd aktivt i et halvt år uten resultattror jeg skal gi "totalt F" neste pp..
Jeg var hos gynekolog for sånn celleprøve for et år siden, hvis noe var galt hadde det kanskje blitt oppdaget da?Når det går over 6 mnd kan noe være galt. Jeg hadde tatt turen til gynekolog for å sjekke.
Dette fikk jeg beskjed om av privat gynekolog i alle fall. Jeg fikk påvist pcos og måtte til med ivf...
Forhåpentligvis slipper du det, men greit å sjekke![]()
Jeg ville ikke gått til gynekolog etter 6 mnder, man har jo som en tommelfingerregel at man kan begynne og vurdere utredning om det går 1 år... det er jo 'helt normalt' at det ikke har klaffa endaJeg var hos gynekolog for sånn celleprøve for et år siden, hvis noe var galt hadde det kanskje blitt oppdaget da?
Eller bør jeg få en ny time?
Det er ikke mye fristende å starte utredning, men hvis det går et helt år uten at noe skjer så må vi nok det.
Gratulerer