<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

Tempen gikk opp igjen i dag. Ikke så mye antydning til strek på dagens test.
ImageUploadedByBV Forum1475655466.861096.jpg

Tr her også :( Og så tre dager for tidlig.. Hmm, gått fra 28/29 cd til 25 cd denne pp. Jeg trodde jeg hadde gått glipp av el, men med disse "resultatene" traff vi faktisk. Nesten enda mer skuffende at tr kom da. Det er jo bare pp3, men over 4 mnd siden SA og 6 mnd siden MA, og over ett år siden vi startet å prøve. Ville egentlig vært gravid i fjor! :p Også er det denne måneden jeg trodde jeg skulle fått mitt første barn.. Det er lov å deppe litt da? :oops:

Gratulerer så mye til alle med positiv test! :) Til oss andre får vi håpe det klaffer neste gang!
Absolutt lov å deppe. Kjøp inn masse sjokolade og godteri ;) jeg skal trøstespise masse denne uken :P

Flott, 11 DPO og TR kan komme når som helst (kjenner på kroppen at den er nær).
Tok en test idag som var så hvit at jeg nesten ble blendet... blæ !!
Da avsluttes snart pp6, å jeg har prøvd aktivt i et halvt år uten resultat :( tror jeg skal gi "totalt F" neste pp..

IKM ihvertfall i dag! Pleier aldri å ha lengre sykluser enn 27 dager, er på CD 28 i dag. Blenda test i dag tidlig:/ MEN har virkelig ikke mistet trua.

IMG_0443.JPG
Kanskje det endelig er vår tur? Har hatt noe som kan være symptomer og fikk en veldig svak strek i kveld... ikke så lett å se på bilde men jeg synes den ser rosa ut i virkeligheten. Ca 10 dpo.

Last edited:
Flott, 11 DPO og TR kan komme når som helst (kjenner på kroppen at den er nær).
Tok en test idag som var så hvit at jeg nesten ble blendet... blæ !!
Da avsluttes snart pp6, å jeg har prøvd aktivt i et halvt år uten resultat :( tror jeg skal gi "totalt F" neste pp..
Når det går over 6 mnd kan noe være galt. Jeg hadde tatt turen til gynekolog for å sjekke.
Dette fikk jeg beskjed om av privat gynekolog i alle fall. Jeg fikk påvist pcos og måtte til med ivf...
Forhåpentligvis slipper du det, men greit å sjekke :)

Når det går over 6 mnd kan noe være galt. Jeg hadde tatt turen til gynekolog for å sjekke.
Dette fikk jeg beskjed om av privat gynekolog i alle fall. Jeg fikk påvist pcos og måtte til med ivf...
Forhåpentligvis slipper du det, men greit å sjekke :)
Jeg var hos gynekolog for sånn celleprøve for et år siden, hvis noe var galt hadde det kanskje blitt oppdaget da?
Eller bør jeg få en ny time?

Det er ikke mye fristende å starte utredning, men hvis det går et helt år uten at noe skjer så må vi nok det.

Jeg var hos gynekolog for sånn celleprøve for et år siden, hvis noe var galt hadde det kanskje blitt oppdaget da?
Eller bør jeg få en ny time?

Det er ikke mye fristende å starte utredning, men hvis det går et helt år uten at noe skjer så må vi nok det.
Jeg ville ikke gått til gynekolog etter 6 mnder, man har jo som en tommelfingerregel at man kan begynne og vurdere utredning om det går 1 år... det er jo 'helt normalt' at det ikke har klaffa enda :-) det er jo bare 20% sjans hver mnd.. i tilegg så er 70% gravid innen ett år,90% innen to.. så jeg har trua på at spira sitter ganske snart! Lykke til :-)

Back
Topp