Skravletråd September

Ja, kanskje helst før jeg tar snuppa med på dans så jeg slipper å være den som sitter og venter på naborommet med rier :p

Huff ikke samme beskjeder man vil få! Håper dere får time raskt og svar raskt for noe av det verste er jo å ikke vite noe :(
Haha. Det kunne jo vært show :-D Nei får håpe du rekker sykehuset med god margin hvertfall!

Nei, det er litt heftig, selvom det ikke kom helt uforberedt da hun trøbler litt motorisk. Men vi får bare se, ingen vet noe sikkert enda :-) Men uvitenheten er hard.

Cp? :o hva skjer?
Edit: leste feil først, trodde det var shadow som skrev om babyen i magen.
Men allikevel, håper det går bra! Klem til deg ❤️
Hehe :-P Fort gjort.

Bra går det nok uansett, bare litt heftig når det står på. Det er vel en beskjed man aldri kan forberede seg på :-) Tyngste er ventetiden på avkreftelse/bekreftelse.

Hehe :-P Fort gjort.

Bra går det nok uansett, bare litt heftig når det står på. Det er vel en beskjed man aldri kan forberede seg på :-) Tyngste er ventetiden på avkreftelse/bekreftelse.
Ja det skjønner jeg veldig godt! Om det så er to-tre dager til man skal få noen svar så rekker man å tenke veldig mye på den tiden :(
Er hun gammel?

Og der var nettet nede igjen

Så kjedelig:-/. Hadde en slik dag vi også igår og det fortsetter idag. Og ikke alltid puppen funker heller:-/
Men mi er 9 mnd. Hadde håpa ho skulle vokse det fra seg. Men nei, ho er "verre" nå enn da ho var nyfødt:/ håper din har roa seg nå i hvert fall. Det kan bli litt for mye skrik i blant.

Whaaat? "Ung og uerfaren". Tenker på reklamen. Du får svare med at "det ligger et fint gamlehjem nedi gata her". Makan :-P Dette var jo litt komisk. Glem hele dama, det der var teit.
Ja jeg sa bare at jeg er kanskje uerfaren men jeg lærer noe nytt hver dag.

Snilt å kjøpe sko i utgangspunktet da, men å være slik bedreviter og kaste kvittering var ikke like positivt
Ja tanken var god. Men hun sparer aldri på kviteringer når det gjelder ting hun kjøper til frøkna for hun vet jo best :rolleyes:

De eldre tror ofte de vet bedre enn oss. Det de glemmer er at vi kjenner våre barn best. Og så er føtter forskjellige. Er ikke alle som passer størrelsen som er til alderen liksom.
Ja ikke sant. Min datter har samme føtter som meg, veldig breie. Selv om svigermor er farmor betyr ikke det at hun kjenner sitt barnebarn 100%

Ja ikke sant. Min datter har samme føtter som meg, veldig breie. Selv om svigermor er farmor betyr ikke det at hun kjenner sitt barnebarn 100%
Det er foreldre som er foreldre:) du får være strengere med ho svigermor i fremtida. :)

Gulv vaska og støvsugd i nesten alle rom. Bare soverommet vårt igjen. Og der er det bomba av klær.

Ja jeg sa bare at jeg er kanskje uerfaren men jeg lærer noe nytt hver dag.
Det gjør vi alle! Men man skal være forsiktig med å si at man vet bedre enn andre. Spesielt når det kommer til andres barn tenker jeg :-P Snilt å kjøpe sko, men man får ikke for små sko til å passe da.

Ja det skjønner jeg veldig godt! Om det så er to-tre dager til man skal få noen svar så rekker man å tenke veldig mye på den tiden :(
Er hun gammel?
Det er nettopp det. Hun har hatt en tøff start, er prematur og sliter med motorikken... Nå har de turt å nevne hva de tror det kan være, uten at det er sikkert. Hun er ikke mer enn 7,5 måned, og det skremmer meg kanskje mest... Det er tidlig å finne tegn på slikt, men som sagt. Vi får bare håpe vi får time raskt. Blir noen tøffe dager, i verstefall uker å vente..

Back
Topp