Ja! Stå på ditt!!Nå har vi prøvd i type 16 måneder. Uaktuelt å "prøve litt til" >< Om prøven hans er fin, VIL jeg ha mirakelkur!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Stå på ditt!!Nå har vi prøvd i type 16 måneder. Uaktuelt å "prøve litt til" >< Om prøven hans er fin, VIL jeg ha mirakelkur!!
Ja! Stå på ditt!!heier på deg!!
Så bra at alt sto "bra til" på din side da, men skjønner godt frustrajonen når du ikke egentlig fikk noe svar på noe som helst.... Håper prøven til samboern din kommer gjennom raskt og at det kanskje kan gjøres noen tiltak raskt![]()
Ja, veldig rart at hun kan si noe sånt når dere faktisk har prøvd så lenge!Vel. Er begrenset hvor mye de kan finne ut på en vanlig gu heller. Må vel sammenligne med blodprøver og ta div andre prøver for å få all info.. Irriterer meg litt at hun sa det var unødvendig med "uke etter EL-prøver"...
Håper egentlig alt er fint med spermiene. Om de er dårlige er det vel bare inseminering i beste fall - eller icsi som gjelder..?
Ja, veldig rart at hun kan si noe sånt når dere faktisk har prøvd så lenge!Ganske tydelig at hun ikke har hatt problemer med graviditet selv, for å si det sånn!
Idag finnes det heldigvis flere effektive måter å gjøre det på når ikke det funker naturlig! Så skulle det vise seg at det er redusert ytelse på spermiene, er det fortsatt mulig![]()
Dét er fullt mulig! Jeg mente ikke at jeg visste om mange løsninger, men mener bare at det idag finnes flere løsninger enn bare å ha sexVel. Fikk veldig den viben fra henne. At hun ikke hadde egentlig peiling på det å prøve. Altså. Annet enn det tekniske og slikt.. Veldig plagsomt
Å? Jeg har bare hørt andre her inne.. At kvinnene får pergo og lap og dusiner av medisiner - mens med dårlig sperm hadde de gjerne endt med icsi.. Så, vet ikke om så mye mer "for mennene"![]()
Jeg har ikke sett noe som har skjedd her i det siste...og jeg som har blitt så aktiv her den siste måneden! Beklager det Lillafrosk
Men gratulerer med time til samboer!!! Og neste uke, det blir jo snart![]()
Så buuuurde det vel kunne gå på en-to uker å få svar? Jeg sendte inn urinprøve på dyrking forrige tirsdag og fikk brev på posten idag, men det spørs om hans prøve skal gjennomgå litt mer avanserte ting en min urinprøve... :/
Hun visste ikke noe hun gynekologen om hvor lang tid det tar å få svar?
Så kjip den ble undersøkelsen din da! Jeg skjønner du hadde håpet på mer "svar" og fått inntrykket av at "nå skal de hjelpe oss"men det var jo veldig bra at det ser bra ut hos deg med alt da?! At det ikke var noen cyster eller unormaliteter!
Det vært ikke noe snakk om noe hormonsforhøyende da? Teks Pergotime? I hvert fall om mannens sædprøve er normal?
Så irriterendeSiden de må levere prøven innen 1-2 timer, så tipper jeg de fleste av undersøkelsene må gjøres kort tid innen levering..? I hodet mitt skal det ikke ta så sykt lang tid.. menmen. Vet jo aldri med helsevesenet..
Gynekologen sa vel bare at HUN blir nok å få resultatet "i løpet av oktober en gang". Men så er det ikke hun som får svaret først. Må jo gjennom sambos lege først..
Og nei. Hun var ikke noe interessert i å lage noe plan fremover, bare det å "se det an" etter prøven..
Så irriterende
Hvordan det fungerer med sædesprøver har jeg ikke peiling på.. Klart, de snakker jo om at spermiene dør fort utafor kroppen, så mulig de undersøker de der og da? Han får vel spørre til uken når dere kan forvente å få svar
Så krysser vi fingrene at dere får bra svar fort! Jeg syns du har ventet lenge nok nå![]()
Undersøkelsen gjøres kort tid etter levering, og prøvesvaret er klart egentlig samme dag. Så hvis han er flink til å kontakte tidlig, så kan det være dere får svaret raskereSå irriterende
Hvordan det fungerer med sædesprøver har jeg ikke peiling på.. Klart, de snakker jo om at spermiene dør fort utafor kroppen, så mulig de undersøker de der og da? Han får vel spørre til uken når dere kan forvente å få svar
Så krysser vi fingrene at dere får bra svar fort! Jeg syns du har ventet lenge nok nå![]()
Undersøkelsen gjøres kort tid etter levering, og prøvesvaret er klart egentlig samme dag. Så hvis han er flink til å kontakte tidlig, så kan det være dere får svaret raskerejeg er så heldig å jobbe på sykehuset, og kunne se svarene allerede dagen etter.
Time for samboer idag!?jeg er så spent på å høre hvordan det går
![]()
Oi! Kom bussen??Jeg og. Mest fordi jeg er spent på om han kommer frem!!
"Tog går ikke og er forsinket gr avsporing" og "tog er innstilt - blir satt opp buss". Dette har han selvsagt ikke fått noe beskjed om, måtte lete det frem selv!!
Også bor vi så øde til at jeg lurer på om det kommer buss....
Oi! Kom bussen??
Håper dere får raskt svar og at prøven er helt tipp topp!Kom taxi. Som kjørte til buss. Jeg måtte ringe sykehuset da han ble litt forsinket - men prøven er avlagt![]()
![]()
Så bra! Da håper jeg at dere får raskt svar!!Kom taxi. Som kjørte til buss. Jeg måtte ringe sykehuset da han ble litt forsinket - men prøven er avlagt![]()
![]()