Kylling og pastaHva spiste du?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kylling og pastaHva spiste du?![]()
Karl var vist mer stormfull enn antattJahaha. Jeg viste ikke at det skulle blåse så mye i natt jeg.
Leste nyhetene først idag tidlig om folk som hadde mista strøm og trær som hadde velta.
Syns det var koselig å høre regnet og vinden da jeg la meg i gårKarl var vist mer stormfull enn antatt![]()
Men merket at det blåste litt her også i natt
Var våken til rundt 2 med ikke pga vind da, det merket jeg egentlig fint lite avSyns det var koselig å høre regnet og vinden da jeg la meg i gårsov vist ganske godt for jeg hørte ingenting
![]()
haha, ja da trenges det kanskje litt støvsuging der jaJeg plukka opp vesla etter at ho hadde åla seg rundt en plass ho ikke pleier å leke på. Den rosa dressen var grå![]()
Ååh nei. Kjedelig å ligge våken da. Jeg gjør det også i blandt. Eller så våkner jeg midt på natta og ligger våken en time.Var våken til rundt 2 med ikke pga vind da, det merket jeg egentlig fint lite av![]()
Har blitt et plutselig værskifteGikk en "liten" tur i skogen nå.
Bekkmørkt, regn og vind.
Jepp, nå har høsten kommet
Aha, så han er der hver sommer?ja det kan man sidet er de som har campingvogna
![]()
Til en viss grad helt greitSå deilig da?![]()
Ble litt våt i håret, og det var litt vind, men er også deilig med litt høstvær.Har blitt et plutselig værskifte
Sikkert en frisk tur!
Det er nok viktig og veldig deiligÅh ja! Er helt fantastisk!
Jeg gleder meg til å kunne slappe av helt om dagene. Få ta det med ro frem til baby er her![]()
Haha, det må jo bare passe når han velger å kommeJa jeg vet!
Og nå passer det heller ikke sånn kjempe bra før neste uke![]()
Så herligGod morgenvi kjører pappa stil i Dag Vis vedlegget 199365
Så deilig å få sove litt ekstraGod morgen. Håper alle har sovet godt. Her ville lillebror amme i 4 tiden og styrte på. Når han endelig var fornøyd og sov videre så begynte vekkerklokken til gubben i 5 tiden. Og han slumret og slumret. Og slumret litt til. Til slutt sparket jeg han ut med streng beskjed om at han nå fikk se å stå opp slik jeg kunne få sove videre
. Våknet igjen 06.45
![]()