Skravletråd September

Ja da er det veldig greit :)
Vi varierer med mine forelder og samboers foreldre, og annenhver gang med mine foreldre så kjør vi 50 mil til de, og vise versa. Når vi skal feire med samboers foreldre så er vi alltid til dem ettersom de bor rett nedom oss :p da trenger vi ikke styre med mat ;)
Vi har 3 steder å rullere på siden mine foreldre er skilt, pluss at jeg har så mange søsken så det er aldri plass til alle barna samtidig :p
Svigers bor 40 min unna oss.

Fant ut idag at noen naboer har vært oppi matavfallsdunken vår og fullt oppi med hageavfall. Ikke fullt den opp men ihvertfall kastet oppi en del:-O. Uten å spør om det er greit eller noe.
Så frekt!:eek: da hadde jeg tatt en prat med dem!

Vi har 3 steder å rullere på siden mine foreldre er skilt, pluss at jeg har så mange søsken så det er aldri plass til alle barna samtidig :p
Svigers bor 40 min unna oss.
Skjønner det blir litt av et pusselspill da når det skal planlegges :/
Men enda bedre at det er klart så langt før jul da :)

Fant ut idag at noen naboer har vært oppi matavfallsdunken vår og fullt oppi med hageavfall. Ikke fullt den opp men ihvertfall kastet oppi en del:-O. Uten å spør om det er greit eller noe.
Men det er vel ikke lov en gang? :o
Og trivelig med hageavfall da! Det får jo ikke være i dunken en gang :( om dere vet hvem det er så er det nok lurt å ta en snakk med de...

God morgen:-). Håper alle har sovet godt. Her ville lillebror amme i 4 tiden og styrte på. Når han endelig var fornøyd og sov videre så begynte vekkerklokken til gubben i 5 tiden. Og han slumret og slumret. Og slumret litt til. Til slutt sparket jeg han ut med streng beskjed om at han nå fikk se å stå opp slik jeg kunne få sove videre :-). Våknet igjen 06.45:-)

Back
Topp