What?Her sovna min mens han tok på puppene, er så irriterende...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
What?Her sovna min mens han tok på puppene, er så irriterende...
Ville nok kalt det rier istedenforKynnerne i kveld har vært helt sinnsykede har vært skikkelig vonde!
Og lange! Vet ikke helt hva de klasses som da.. Men er vel sikkert fortsatt kynnere?
De strammer opp hele nedre delen av magen i opp til 2 minutter og av og til får jeg vanskelig å puste. Som om jeg ligger ned og det sitter en tung person på brystet![]()
Skjønner ikke hvorfor han begynner hvis han kunne kan fullføreWhat?Har han feber? Eller sprunget maraton? Kan ikke være normalt det?
![]()
Nå høres du ut som meg.Han vet godt hva som skjer hvis han EE bortpå der, så nå ligger jeg her å prøver å ikke tenke på det![]()
Da hadde jeg blitt surSkjønner ikke hvorfor han begynner hvis han kunne kan fullføre![]()
Det er litt vanskelig jaNå høres du ut som meg.
Jeg hadde heller ikke fått sove da
Er ikke super happy,Da hadde jeg blitt sur![]()
Det er litt vanskelig ja![]()
Du får vekke han, og fortelle han nøyaktig hvor snurt du er og be han rette oppEr ikke super happy,![]()
Vurderer detDu får vekke han, og fortelle han nøyaktig hvor snurt du er og be han rette opp
Hmm... Jeg overdrev nok når jeg skrev skikkelig vonde når jeg tenker etter. Skikkelig ubehagelige var vel mer rett... SorryVille nok kalt det rier istedenfor![]()
Ringt føden for å høre hva de syns?
Haha! Nei det var detSkjønner ikke hvorfor han begynner hvis han kunne kan fullføre![]()
Ja da er det veldig greitJa ikke sant. Han bor jo så langt unna også![]()
JajaHaha! Nei det var det![]()
Du får nesten fjøre det i kveld altså!Jajafår satse på en deilig drøm isteden
![]()
Hjelper jo fint lite å bli sur om han allerede har sovnet daDa hadde jeg blitt sur![]()
Ubehagelig er nok litt for tidlig ja så sant de ikke øker i intensitet osv.Hmm... Jeg overdrev nok når jeg skrev skikkelig vonde når jeg tenker etter. Skikkelig ubehagelige var vel mer rett... Sorry
Føler ikke det er noe å ringe føden for enda nei, mulig det er det her som er maserier?
Har blåst greit i nattså brahvordan er været langs kysten?
HahaVært full aktivitet her i dag, fant blant annet ut hvilken del av stua jeg burde støvsuge oftere![]()
Høres ikke optimalt utTja de yngste vet jo på en måte ikke bedre men er jo ikke bare bare for en skole å tilrettelegge for noen som ikke kan svensk heller, og de har satt henne ned en klasse pga det, så føler mest for henne og skolen
Ååh....så ergerlig!Typisk! Hadde rier mens jeg ventet på snuppa idag, var sånn at jeg var sikker på at nå skulle det skje noe!
Henta mannen og fortsatt vondt, spiste mat også dabbet det av og nå er det ingenting![]()