Skravletråd September

Kynnerne i kveld har vært helt sinnsyke :o de har vært skikkelig vonde! :( Og lange! Vet ikke helt hva de klasses som da.. Men er vel sikkert fortsatt kynnere?
De strammer opp hele nedre delen av magen i opp til 2 minutter og av og til får jeg vanskelig å puste. Som om jeg ligger ned og det sitter en tung person på brystet :(
Ville nok kalt det rier istedenfor :o
Ringt føden for å høre hva de syns?

Ville nok kalt det rier istedenfor :o
Ringt føden for å høre hva de syns?
Hmm... Jeg overdrev nok når jeg skrev skikkelig vonde når jeg tenker etter. Skikkelig ubehagelige var vel mer rett... Sorry :o
Føler ikke det er noe å ringe føden for enda nei, mulig det er det her som er maserier?

Ja ikke sant. Han bor jo så langt unna også :(
Ja da er det veldig greit :)
Vi varierer med mine forelder og samboers foreldre, og annenhver gang med mine foreldre så kjør vi 50 mil til de, og vise versa. Når vi skal feire med samboers foreldre så er vi alltid til dem ettersom de bor rett nedom oss :p da trenger vi ikke styre med mat ;)

Hmm... Jeg overdrev nok når jeg skrev skikkelig vonde når jeg tenker etter. Skikkelig ubehagelige var vel mer rett... Sorry :o
Føler ikke det er noe å ringe føden for enda nei, mulig det er det her som er maserier?
Ubehagelig er nok litt for tidlig ja så sant de ikke øker i intensitet osv.

Kan være maserier.

Tja de yngste vet jo på en måte ikke bedre men er jo ikke bare bare for en skole å tilrettelegge for noen som ikke kan svensk heller, og de har satt henne ned en klasse pga det, så føler mest for henne og skolen
Høres ikke optimalt ut:(

Typisk! Hadde rier mens jeg ventet på snuppa idag, var sånn at jeg var sikker på at nå skulle det skje noe!
Henta mannen og fortsatt vondt, spiste mat også dabbet det av og nå er det ingenting :p
Ååh....så ergerlig!:rolleyes:

Back
Topp